MS Windows
briani 27239
MSConfig - WinXP
Fra : The Wild West

Dato : 20-07-02 23:04

Hej gruppe........
Er der én der vil naile mig en kopi af MSconfig.exe fra Win XP??

The Wild West
Ole PE Jensen

Fra : Henrik

Dato : 20-07-02 23:47

"The Wild West" <opej@city.dk> wrote in message
> Hej gruppe........
> Er der én der vil naile mig en kopi af MSconfig.exe fra Win XP??

> [...]
Det fik du jo et positivt svar på i går

Fra : The Wild West

Dato : 21-07-02 00:04

:::
::Det fik du jo et positivt svar på i går

Hej
Ja, det er korrekt at jeg fik et positivt svar! - Men så er der ikke sket
mere, selv om jeg har mailet til ham.

The Wild West
Ole PE Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-02 00:20

In news:dk.edb.system.ms-windows The Wild West wrote:

> [...]

Nu har jeg lavet det om for dig, men hvorfor bruger du "::" til at
citere med, i stedet for ">" som er ellers er standard? Jeg kunne vel
ikke få dig til at skifte, hvis jeg nu spørger pænt? Min newsreader
kan bedre lide det andet, så kan den nemlig lave teksten blå :)

>Ja, det er korrekt at jeg fik et positivt svar! - Men så er der ikke sket
>mere, selv om jeg har mailet til ham.

Alternativt kan du benytte freeware-programmet RegCleaner fra:
<http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml>. Det kan det du
efterspørger i <news:ahbpmo$2aas$1@news.cybercity.dk> og mere til.

--
Lars Stokholm

Fra : Henrik

Dato : 21-07-02 00:34

> [...]
>
> Hej
> Ja, det er korrekt at jeg fik et positivt svar! - Men så er der ikke sket

Ok, nu ligger den i dk.binaer

Fra : The Wild West

Dato : 21-07-02 01:28

Henrik wrote:
:: "The Wild West" <opej@city.dk> wrote in message
:: news:ahcq9s$jpk$1@news.cybercity.dk...
::::::
[...]
::: --
::: Med venlig hilsen
::: The Wild West
::: Ole PE Jensen
:::
:: Ok, nu ligger den i dk.binaer

Hej.......
Har hentet og installeret Tak.

The Wild West
Ole PE Jensen

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 21-07-02 10:08

"The Wild West" <opej@city.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Hej
> Ja, det er korrekt at jeg fik et positivt svar! - Men så er der ikke sket

Beklager, men det har ikke kommet noen mail til meg fra deg, men jeg ser at
problemet nu er løst
Thore Øivind