ECS K7S6A+GF4
Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-07-02 23:09

Hejsa!

Jeg har hørt at ECS K7S6A bundkortet har problemer med at ville lege med en
del af de GF4 grafikkort der findes på markedet. Har det noget på sig...hvis
ja, hvorfor kan de ikke lide hinanden ???

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
(Sam Ogden)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 21-07-02 23:07

On Sat, 20 Jul 2002 22:09:22 +0200 (CEST), Peter Jespersen wrote:

> [...]
>del af de GF4 grafikkort der findes på markedet. Har det noget på sig...hvis
>ja, hvorfor kan de ikke lide hinanden ???

Faldt over det på SHG : Vi har erfaret at dette bundkortet kan i øjeblikket
ikke køre med nogle Geforce 4 Ti kort, men der er ikke problemer med Geforce
4 MX kortene.

Det lyder kort sagt som det BIOS-problem man har oplevet med mange
bundkort.....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
SYNTAX? Why not--they tax everything else!