MS Windows
briani 27239
Hiberfil.sys
Fra : Karkov

Dato : 20-07-02 20:55

Hej!

Jeg skal slette hiberfil.sys - hvor finder jeg den? - hvis jeg bruger
søgefunktionen i XP finder jeg ikke noget.

Mvh
Kris

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 20-07-02 21:48

"Karkov" <famkarkov@mail1.stofanet.dk> wrote in news:3d39c047$0$396$ba624c82
@nntp01.dk.telia.net in dk.edb.system.ms-windows:

> Hej!
>
> Jeg skal slette hiberfil.sys - hvor finder jeg den? - hvis jeg bruger
> søgefunktionen i XP finder jeg ikke noget.

Den ligger på C drevet (i roden), men er skjult. Du kan under
mappeindstillinger, vælge "vis skjulte filer og systemfiler" eller noget i
den stil, så skulle du kunne se den. I søgefunktionen, kan du også vælge at
den skal medtager skjulte filer, så skulle du også kunne finde den på den
måde.

mvh.

   Søren Hjelholt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-02 23:49

Nytter dog ikke noget at slette den direkte da den bare bliver lavet
igen. I stedet skal hibernate slås fra.

Fra : Karkov

Dato : 21-07-02 00:30

"Jens Peter Karlsen" skrev i en meddelelse

> Nytter dog ikke noget at slette den direkte da den bare bliver lavet
> igen. I stedet skal hibernate slås fra.

Hybernate = dvale?

Jeg kan stadig ikke finde hiberfil i søgefunktionen - den søger også i
skjulte mapper - bør den ikke være der når dvale er aktiveret? - hjælp!

Mvh.
Kris

Fra : Edmund

Dato : 21-07-02 01:05

Karkov wrote:

> Jeg kan stadig ikke finde hiberfil i søgefunktionen - den søger også i
> skjulte mapper - bør den ikke være der når dvale er aktiveret?

Jo

Det lyder som dine mappeindstillinger ikke er rigtige.
Der er to ting der skal laves om.
Sæt den til at vise skjulte filer.
og fjern flueben ud for gem beskyttede systemfiler.

Du har da XP på dit c drev ikke

Fra : Karkov

Dato : 21-07-02 12:30

"Edmund" skrev i en meddelelse

> og fjern flueben ud for gem beskyttede systemfiler.

Det var det der skulle til.

> Du har da XP på dit c drev ikke

Jo :)

Mvh