MS Windows
briani 27239
Win2000, fade titel på baggrund...
Fra : Kasper Johansen

Dato : 20-07-02 21:26

Hejsa gruppe...
Jeg havde på et tidspunkt et program der gjorde det men jeg har smidt det
væk...

Det gjorde at den fjernede det blå fra "Denne computer". Det ser lidt mere
prof. ud på denne måde. I WinXP kan man sætte det på og fra. Jeg mener også
at det ligger et sted i den fjerne registreringsdatabase, men hvor??

---
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk
www.cwain.h4f.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-02 00:08

In news:dk.edb.system.ms-windows Kasper Johansen wrote:

> [...]
>prof. ud på denne måde. I WinXP kan man sætte det på og fra. Jeg mener også
>at det ligger et sted i den fjerne registreringsdatabase, men hvor??

Mener du Kontrol Panelet -> System -> Avanceret -> Ydelse -> Visuelle
Effekter -> Et eller anden med at bruge skygger på ikonerne på
skrivebordet (Use drop shadows for...). Det fjerne titelbaggrunden på
ikonerne på skrivebordet.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-02 00:08

In news:dk.edb.system.ms-windows Lars Stokholm wrote:

> [...]
>Effekter -> Et eller anden med at bruge skygger på ikonerne på
>skrivebordet (Use drop shadows for...). Det fjerne titelbaggrunden på

Nøj jeg er ved at blive halv-blind, du skriver jo Windows 2000, ikke
Windows XP, sorry...

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-02 00:13

>Nøj jeg er ved at blive halv-blind, du skriver jo Windows 2000, ikke
>Windows XP, sorry...

Denne her skulle så til gengæld virke under Windows 2000:
<http://home.attbi.com/~jguerette/transparent/>

Det mener jeg ikke at det gør, men jeg kan jo godt tage fejl.

--
Lars Stokholm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-07-02 01:17

Lars Stokholm wrote:

> Nøj jeg er ved at blive halv-blind, du skriver jo Windows 2000, ikke
> Windows XP, sorry...

I Windows'er, der ikke kan selv, kan Transtext hjælpe. Programmet er
gratis og kan hentes her: http://www.chaossoft.com/trtext.shtml

--
Mvh. Kim Ludvigsen