GTA3 stunt klip, hvordan fjerner jeg??
Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 20:38

Hej

I gta3 når man køre over nogle stunt steder skifter den kamera vinkel og man
ser det et sted fra.
Det er ret irriterende når man er ude og flyve for der går den detr også
hvis man lige kommet til at flyve over sådan et stunt sted >

Hvordan fjerner man disse stunt scener så de ikke hele tiden kommer frem når
jeg flyver??

Mvh
MaRk

---

Fra : Thomas G

Dato : 20-07-02 22:49

> [...]
> hvis man lige kommet til at flyve over sådan et stunt sted >
>
> Hvordan fjerner man disse stunt scener så de ikke hele tiden kommer frem

Hvordan får du skidtet til at flyve ? Jeg kan kun få min dodo til at flyve i
4 sekunder (kører så hurtigt jeg kand ned af startbanen, trykker på 9 (eller
er det 6) min num pad .... letter derefter .... i ca 4 sekunder og lander
derefter (ufrivilligt) igen.

mvh Thomas G

Fra : MaRk

Dato : 21-07-02 10:26

> Hvordan får du skidtet til at flyve ?

Du skal køre ud af start banen og trykke den nedad (6knappen mener jeg, jeg
har lavet dem om så op ligger på "b" og ned ligger "g") du skal tappe ikke
holde knappen inde, når der sår er fart nok på kan du prøve at lade vær' med
at trykke nedad. Så skulle du meget gerne komme i luften men så snart du er
et stykke op skal du "tappe" igen så den ligger lige i luften ikke peger
opad eller nedad. Nu når du er kommer ud over vandet på vej over mod byen så
drej til højre (det er ikke nemt at starte med at flyve over byen) dit fly
begynder at tabe højde, men du skal ikke være nervøs for den vinder
automatisk selv højde igen.

Mvh
MaRk

---

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 21-07-02 10:24

Thomas G wrote:

> [...]
> i 4 sekunder (kører så hurtigt jeg kand ned af startbanen, trykker på 9
> (eller er det 6) min num pad .... letter derefter .... i ca 4 sekunder og

Her er en guide til at flyve Dodo'en:
http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=file&id=29
--
Peter Frederiksen