Civ 3 går ned
Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-07-02 20:12

Er der andre der har problemer med at få civ 3 til at køre, det går ned på
forskellige tidspunkter, men oftest lige når jeg har startet på selve
spillet.

win XP
gf4 asus v8460td

Nogen der har en ide til at afhælpe problemet

Jakob

Fra : Ged

Dato : 21-07-02 10:00

On Sat, 20 Jul 2002 19:11:37 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@sprit.dk>
wrote:

> [...]
>
>win XP
>gf4 asus v8460td
>

>Nogen der har en ide til at afhælpe problemet

Har du opdateret - der kom en patch forleden?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-07-02 17:31

> Har du opdateret - der kom en patch forleden?

Tak, det hjalp, opdaterede både civ3 (til 1.2f) og min grafikkort driver,
ved ikke hvad der gjorde det men nu virker det

Jakob