Nye billeder
Fra : Grit Wessel

Dato : 20-07-02 20:10

Jeg har lige taget nye billeder af mine killinger. Hvis der er nogen, der er
interesserede kan de ses på min hjemmeside - der er dog ét, så ikke ligge på
hjemmesiden, men kan ses her: http://www.dk-ginkgo.dk/pics/charlie-mille.jpg

Normalt ser man kun den lille brøkdel af billederne, der er blevet gode, det
lige netop dette "mislykkede" billede synes jeg, at I skal se - det er ret
kært

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 20-07-02 21:19

Hej Grit
Lærenem så ung, siden du allerede kunne lære den High Five
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-07-02 21:37

> [...]

det
> lige netop dette "mislykkede" billede synes jeg, at I skal se - det er ret

hi hi ja det er da godt nok sjovt

Tak for et godt grin

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : nitsen

Dato : 21-07-02 09:17

> [...]

det
> lige netop dette "mislykkede" billede synes jeg, at I skal se - det er ret

Juhuuu Henri det er os *ggg* - en rigtig lille vinkekrabbe - herligt
billede.

Mvh

Anita og Frode der lige synes hende mor skal sove NU - og Agnes der lige har
spundet højlydt over kæl for første gang *sss*