DI-804
Fra : Jørgen

Dato : 20-07-02 20:15

Da jeg nu har fået 2 Pc'er der skal kunne være på Internettet har jeg købt
en
DI-804 Router. Det virker da også meget godt, men vi kan ikke spille på
Internettet ( det er mest kortspil og så et sådant skydespil ) man kan
heller
ikke chatte på yahoo.

Så jeg tænkte om jeg ikke kan lukke firewallen og åbne for alle Portene,
men det er lidt svært for mig da jeg ikke er så god til Engelsk.

Jeg har taget to billeder der hvor at man skal skrive i firewallen og i
Portene,
jeg prøver at uploade den i dk.binaer, så hvis at der er en der ved hvordan
at jeg skal gøre, vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen.

Jørgen.

Fra : Jørgen

Dato : 22-07-02 12:00

> [...]
hvordan
> at jeg skal gøre, vil jeg blive meget glad.

Vil i ikke eller kan i ikke, så må i meget gerne henvise til den rette NG.

Med venlig hilsen.

Jørgen.