MS Windows
briani 27239
irql_not_less_or_equal...årrhhh hvaaadddd
Fra : Per Johansen

Dato : 20-07-02 19:01

Hejsa

Efter at jeg har flyttet alt mit hardware over i et andet kabinet og
samtidig ominstalleret, er jeg begyndte at få en blå skærm hvor der står
følgende: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL....hvad skal det nu betyde ?
Jeg har Win XP home edition som OS, og har kørt med det i en lille måneds
tid. Jeg ominstallerede og flyttede hardware'n i onsdags, og siden da har
jeg haft en 7-8 stykker af de medddelelser.
Nogen med et forslag ?

Hilsen Per

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-07-02 19:06

> Nogen med et forslag ?

Sidste gang min XP gjorde det, rykkede jeg mit netkort ud... Så kørte det,
så det er nok et af dine stykker hardware der laver fis...

// Troels

Fra : Matthiessen

Dato : 21-07-02 12:11

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Sidste gang min XP gjorde det, rykkede jeg mit netkort ud... Så kørte det,
> så det er nok et af dine stykker hardware der laver fis...

Samme her - netkort ud, og det fungede.

Fra : Per Johansen

Dato : 21-07-02 12:56

Matthiessen skrev i en meddelelse

> Samme her - netkort ud, og det fungede.

Okay, det vil jeg prøve så.
Skal jeg sætte netkortet i en anden PCI port så, eller skal den helt
udskiftes ?

Hilsen Per

Fra : the CURE

Dato : 21-07-02 13:31

> Okay, det vil jeg prøve så.
> Skal jeg sætte netkortet i en anden PCI port så, eller skal den helt
> udskiftes ?

Halløjsa!

Skift til et andet PCI-slot =)

the CURE

..: Bjarne i den gule trøje - over bjergene så høje :.

Fra : DeBoss

Dato : 21-07-02 14:46

hehe..
Samme fejl gjorde at jeg måtte reinstallere WinXP i onsdags..
Efter genstart kom den ikke engang igang med at idlæse Windows...

Heldigvis kunne jeg bare bede WiXP om at reparere den eksistrende
installation, men det tog lige så lang tid som normal Installation...

Windows genererede også en fejlrapport, som fortalte at det var en
enhedsdriver.. men ikke hvilken...

Hvorfor hjælper det at flytte PCI port ??

Mvh Dennis

Fra : Leony

Dato : 22-07-02 09:38

"Per Johansen" <tosseper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> følgende: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL....hvad skal det nu betyde ?
> Nogen med et forslag ?

Her kan du finde en del forslag:
http://www.aumha.org/kbestop.htm

--