MS Windows
briani 27239
Ram til Windows
Fra : kim

Dato : 20-07-02 18:35

Er det korrekt at man kun kan bruge 256 Mb Ram til Win 98 ?
Og hvis man vil bruge 512 Mb Ram ell. mere så er det Win2000 eller Xp ?
Mvh Kim

Fra : Gevaldi

Dato : 20-07-02 19:12

kim skrev:

> Er det korrekt at man kun kan bruge 256 Mb Ram til Win 98 ?

Nej

> Og hvis man vil bruge 512 Mb Ram ell. mere så er det Win2000 eller Xp

Ja

http://www.wintip.dk/

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-02 23:45

Nej, men i WIN Me kræver det en rettelse i System.ini at gå over 512.
For WIN98 er der et problem ved 768.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-07-02 10:12

On Sat, 20 Jul 2002 19:34:54 +0200, "kim" <kio@e-box.dk> wrote:

>Er det korrekt at man kun kan bruge 256 Mb Ram til Win 98 ?
>Og hvis man vil bruge 512 Mb Ram ell. mere så er det Win2000 eller Xp ?
>Mvh Kim

Jeg kører med W2000, men i manualen til bundkortet (Asus mez)
står der "Total system Memory (max 256MB) ", så jeg mener
ikke at jeg får noget ud af at pløkke mere i - eller ??? -
hilsen Ebbe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-07-02 11:54

Næh, hvis bundkortet ikke støtter mere vil du selvfølgelig ikke få
noget ud af at komme mere i.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-07-02 11:21

> [...]

>Er det korrekt at man kun kan bruge 256 Mb Ram til Win 98 ?
>Og hvis man vil bruge 512 Mb Ram ell. mere så er det Win2000 eller Xp ?

Tak for svar
mvh Ebbe