MS Windows
briani 27239
WIN ME vil ikke starte
Fra : Steen

Dato : 20-07-02 10:57

WIN ME stopper ved opstart efter velkomstmusikken er kommet - ingen
programmer på skrivebordet, og ingen programlinie?

Jeg kan se maskinen fra andre mskiner på netværket, og jeg kan gå ind i de
delte mapper?

Men ved en ctrl alt del står der ingen programmer, der er i gang...

Er der andet at gøre, end at geninstallere ?

Mvh Steen

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 21-07-02 08:53

Vi har fuldstændigt samme problem . Det opstod formentlig da min søn ville
opdatere sin bærbare computer med en ny udgave af Internet explorer .
Desuden har han via vores lille netværk overført sine e-mails fra min
computer til sin egen computer. Kan det være virus?

Med venlig hilsen
Henrik + Grethe

Fra : SUM

Dato : 21-07-02 11:14

<SNIP>
Undskyld indlægget kommer flere gange, men maskinen fortalte hver gang, at
det ikke kunne sendes

Mvh Steen