Emma og Karina
Fra : Bof

Dato : 14-02-01 22:39

Hej alle sammen

jeg vil lige fortælle jer noget dejligt.

1. min killing (øh ja hun er ½ år nu) er endelig blevet renlig hvis jeg
husker at skifte kattebakken på den rette dag vel og mærke.

2. min kusine Karina er på besøg hos mig her i vinterferien. Hende og katten
har det så dejligt. det er sjovt at se for katten vil normalt ikke snakke
med fremmede efter at nogle mænd med en slamsuger var ved at suge hende op
altså katten, da hun stak snuden for langt frem. Siden da har hun ikke
villet snakke med andre end mig og til tider Brian, men nu har det vist
ændret sig. brian er nu hendes foretrukne mål om aftenen og han tæer er det
om natten, men i denne uge er det karina der er den bedste. HUN FORKÆLER MIN
KAT. dejligt at der er andre end mig der gider.

Vh.
Emma (missen), kusine karina, Brian og mig selv Bente