MS Windows
briani 27239
Sikkerhedskopi af Win XP
Fra : Søren Wiilsbøll

Dato : 20-07-02 17:29

Jeg har købt en ny computer og skulle have installeret min Windows XP fra en
sikkerhedskopi. Computeren kan ikke læse denne sikkerhedskopi (ingen
problemer på min gamle PC).

Forretningen siger, at de nye computere ikke kan læse "piratkopier", hvilket
min sikkerhedskopi ikke er, men er dette korrekt? Der er ingen problemer med
at installere en gammel Win 98.

Jeg leder efter originalen, men er der forinden en der evt. kan give et svar
på dette spørgsmål?

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 20-07-02 19:04

On Sat, 20 Jul 2002 18:29:10 +0200, "Søren Wiilsbøll"
<swil@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>at installere en gammel Win 98.
>
>Jeg leder efter originalen, men er der forinden en der evt. kan give et svar

Med hvilket program har du taget denne sikkerheds kopi af WinXP?

Og hvad hedder forretningen hvori du købte computeren?

Fra : DeBoss

Dato : 21-07-02 14:50

> [...]
hvilket
> min sikkerhedskopi ikke er, men er dette korrekt? Der er ingen problemer

Bamsesnak..
Der findes mig bekendt ikke et eneste CDdrev som ikke kan læse brændte
CD'er... Hvorfor skulle der dog findes det. Det er jo ikke ALT man selv
brænder der er ulovligt...

Såfremt samme CD kunne læses i den gamle puter kan det KUN være en fejl...
Du må hellere aflevere puteren i forretningen og side de kan tage deres
defekte skidt og give dig en ny... Og husk at være grueligt fornærmet fordi
han binder dig sådan en løgn på ærmet.. (ærmet ?? hvorfor ikke øret)

Mvh Dennis