MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
programs running under XP
Fra : Noureldina

Dato : 20-07-02 16:30

Jeg har to brugerkontoer på min xp. Selvom ingen programmer kører, så vidt
jeg kan se (altså ikke dem i system tray), står der alligevel altid, når jeg
trykker switch user, at jeg har 1 program running. Det er også ligemeget om
jeg faktisk har nogen kørende, der er altid et ekstra. Det må vel betyde, at
der kører et skjult program som jeg ikke har kendskab til, eller tæller
explorer.exe som et program? Er der et sted man kan se hvilke programmer xp
mener der kører. Der er ikke noget at se under Windows Task Manager...!

På forhånd tak

- Rikke Bendlin =)

Fra : Michael Frandsen

Dato : 22-07-02 19:52

Gå ind i kontrolpaneler
vælg brugerkonti
klip på skift måden, hvorpå bruger logger af og på
fjern fluebenet ud for hurtig brugerskift

jeg har ikke haft disse problemer siden

mvh
michael