Muligvis OT - ku ik finde den rigtige grup~
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-07-02 16:22

Hej NG,

Jeg skal til Bindslev Harmonikatræf i næste uge, hvor jeg skal øve mig i at
spille guitar, så jeg ville høre om nogen kendte et PC-program (helst
fuldt-funktionelt / freeware), eller nogle danske sider der kan give et
kursus i de enkelt akkorder, og måske lidt træning i et eller andet
tilfældigt musikstykke? Må også gerne være på engelsk

Please, hjælp mig, skal afsted mandag tidl. morgen!

//Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 20-07-02 17:27

Prøv at kigge lidt her: