dss-festen er aflyst!!!
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-07-02 16:07

vores alle sammens Mark Thomas Gazel er officielt blevet kidnappet....
ergo er dss-festen aflyst da halvdelen af deltagerne er til polterabend...

vi ønsker mark en fornøjelig dag ( og ikke for mange smerter i morgen*GG*)

knus sabina, bente og kristine.....

Fra : Mic

Dato : 20-07-02 16:23

> vores alle sammens Mark Thomas Gazel er officielt blevet kidnappet....
> ergo er dss-festen aflyst da halvdelen af deltagerne er til polterabend...

Og fuck, hvor så han sjov ud i hovedet, gjorde han....

> vi ønsker mark en fornøjelig dag ( og ikke for mange smerter i morgen*GG*)

Too late... *G*

Mic - der sidder og ømmer ale sine blå paintball mærker. Og godter sig over
at Mark har MEGET mere i vente.....

Fra : Chokmah

Dato : 20-07-02 18:23

On Sat, 20 Jul 2002 17:06:39 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote:

> [...]
>
>vi ønsker mark en fornøjelig dag ( og ikke for mange smerter i morgen*GG*)

Guuuuuuuuuuuuuuud var det i dag :((((( - ja så må det jo
være lørdag ? !!!!!!!

Nå men der må være noget om snakken for min hund sider i vinduet og
våger over Kgs enghave

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)