Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ekstern blitz til Canon EOS 300
Fra : Michael Jensen

Dato : 20-07-02 16:03

Jeg står og skal investerer i en ekstern blitz til mit Canon EOS 300 her til
næste måned. Jeg har kigget lidt på de originale Canon blitz, men synes de
er MEGET dyre! Findes der ikke nogle billigere blitz til mit camera fra en
anden producent ?

--
Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : John

Dato : 20-07-02 16:18

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er MEGET dyre! Findes der ikke nogle billigere blitz til mit camera fra en

Sunpak, Vivitar og Sigma, laver alle dedikerede blitze til Canon...
--
MVH
John K Hansen

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-07-02 16:27

"John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Sunpak, Vivitar og Sigma, laver alle dedikerede blitze til Canon...

Har du et link til en dansk webshop der sælger nogle af de omtalte blitz ?

Fra : John

Dato : 20-07-02 16:39

> "John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du et link til en dansk webshop der sælger nogle af de omtalte blitz ?
Desværre..plejer at handle i England.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Ink

Dato : 20-07-02 17:48

On Sat, 20 Jul 2002 17:26:36 +0200, "Michael Jensen"
<michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote:

>"John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Har du et link til en dansk webshop der sælger nogle af de omtalte blitz ?

http://www.discountfoto.dk/dk/index.php

Er rimelig billige med Sigma.
Men prøv lige og ring / skriv til dem først, for det er et gammelt link jeg
havde.

http://www.discountfoto.dk fører nemlig til http://www.phototeam.dk/ og de har
ikke Sigma flash. ??
--
Henrik

--
Henrik

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 20-07-02 16:39

www.japanphoto.dk har en af mærket Centon som skulle passe til Canon. Prisen
er vist omkring 1600,-

Claus

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-07-02 17:29

"(4690) Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> www.japanphoto.dk har en af mærket Centon som skulle passe til Canon.
Prisen
> er vist omkring 1600,-

Takker :)

Havde faktisk selv kigget lidt på den. Men det er jo altid dejligt at have
lidt at vælge imellem, i den prisklasse. Nu bor jeg desværre i en by med kun
meget lidt udvalg indefor fotoudstyr. Den ene har ikke en pind, og den anden
har lidt, men ikke så meget.