Pyh, det går da fremad..
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-07-02 14:52

En lille update på Basil/Phumba-fronten.

Jeg tror nok det går lidt fremad. *krydsede fingre*

Efter at have modtaget Niels' flotte tilbud har vi nu spryet hele huset med
Feliway (hvem siger det kun er KATTE der kan lugte det? Føjjj) og det der
ikke er sprøjet med Feliway er blevet dryppet med Baldrian (og DET stinker)
men det har lissom hjulpet lidt.

Jack er osse mere og mere nærgående over fpr Basil, på en positiv måde
altså. Han har snust meget omhyggeligt til Basil UDEN at hvæse - selvom han
godt nok hvæsede af ham lidt efter. Han hvæser til gengæld ikke særlig
overbevisende<zaaaaaaaaaaaaaa
xa77
7
RTTTTTTTTTTTTTT4-YG36
1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
00000 auy7+ (her var lige Basil's kommentar)

Phumba er lige nu splittet mellem at være træt og søvning, og så alligevel
være nødt til at holde øje med Basil. Det virker mere og mere som om hun
ikke rigtig gider men på den anden side ikke vil gi' sig. Gal er hun stadig,
men vistnok LIDT mindre end i går.

Hihi og så har vi lige fundet ud af at Basil MEGET godt kan li' de der små
snack-spegepølser, han er ved at kravle ind i munden på os for at få et
stykke *G*

Der er kommet et par billeder mere på hjemmesiden (
http://cutiecats.dk/galleri3.shtml ) det er de 4 nederste der er nye.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-07-02 15:16

OK endnu en update: Nu har det nemlig været fodringstid ved rovdyrene *G og
se lige her: http://medlem.spray.se/cutiecats/allefire.JPG

Selvom Phumba lige har været igang med sin sædvanlige knurre-wreaue-koncert
igen så fik de da alle sammen noget at spise

og Basil er lige gået forbi Phumba uden at hun sagde noget Så jo. Det
GÅR fremad!

Glade hilsner
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-07-02 15:21

Ej hvor godt altså *S*
Håber det "kun" er/var begyndervanskeligheder og at Phumpafurien holder sig
i ro nu

Skønt at se dem alle spise sammen *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 15:29

Hej Lisbeth
Ja der er ikke noget som mad der kan få katte til at
"glemme" alt andet, godt du havde kamera ved hånden

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Linda

Dato : 20-07-02 16:00

Det der med mad alle sammen samtidig, den går ikke her, Bette må pænt vente
til det blivr hans tur, for Venus og Frederik spiser sammen, og Venus og
Bette kan sammen, men Frederik og Bette, det går slet ikke, han har ikke
accepteret ham helt endnu, men Bette er blevet mere modig, og lader som om
han går til angreb på den store, lige et lille sidespring *GG*
Mvh
Linda

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3973be$0$16818$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-07-02 11:02

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En lille update på Basil/Phumba-fronten.

Mere update, hvis I snart gider høre mere

Nu er killingedagbogen på min side blevet opdateret med det seneste nyt (og
det er GODT NYT, bare glæd jer), og for ikke at gentage mig selv ad nauseam
kan I kigge her: http://cutiecats.dk/dagbog.shtml#BASIL|outline
Der er osse et par nye billeder undervejs når jeg lige får "krympet" dem
lidt.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-07-02 11:35

In article <ahe0nu$jvo$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> http://cutiecats.dk/dagbog.shtml#BASIL|outline

Øv, Lisbeth, den virker ikke.....
det er rart at høre at det går bedre i det lille hjem. Er Phumba ved at
tø bare lidt op?

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 11:54

hos mig virkede det fint og det er skønt at høre om
de to nye "bedstevenner"

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 21-07-02 12:01

Ja, her virkede det også, for en gangs skyld
Dejligt at høre at det går fremad, man bliver så glad når de begynder at
lege med hinanden.
Hilsen Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-07-02 12:06

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@macx.com> skrev i en meddelelse

> Øv, Lisbeth, den virker ikke.....
> det er rart at høre at det går bedre i det lille hjem. Er Phumba ved at
> tø bare lidt op?

Hmmm det var da sært at den ikke virker hos dig. Men så prøv her:
http://cutiecats.dk/dagbog.shtml så skal du bare selv scrolle ned til det om
Basil - eller måske virker bogmærket derfra.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 21-07-02 12:57

Ann Rudbeck wrote:

> Øv, Lisbeth, den virker ikke.....

jo - men man skal have det hele med

prøv her:
<http://cutiecats.dk/dagbog.shtml#BASIL|outline>

eller klip og klistr det hele (incl "outline" som er problemet) ind i et
adressefelt

mvh

Jesper

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-07-02 15:38

In article <3D3AA1A5.10506@brunholm-scharff.dk>, Jesper & Pernille
<nospam@brunholm-scharff.dk> wrote:

> [...]
> <http://cutiecats.dk/dagbog.shtml#BASIL|outline>
>
> eller klip og klistr det hele (incl "outline" som er problemet) ind i et

Jam - jeg _havde_ det hele med - incl. outline...
Men klippe-klistre metoden virkede faktisk - tak! - selv om der kom til
at stå nøjagtig det samme i adresselinien som før, hvor det _ikke_
virkede. Computere er sære....
Så nu har jeg læst dagbogen Herligt at høre at det går bedre.
Familieforøgelsen skulle jo helst være til glæde - for jer alle sammen