MS Windows
briani 27239
MSConfig / Win2000
Fra : The Wild West

Dato : 20-07-02 14:48

I Win98 SE, som jeg har kørt med indtil for få dage siden kunne man bruge
MSConfig til at se hvilke programmer der bliver startet op med Windows.
Man kunne tilføje og fjerne uønskede programmer/moduler.

Hvad er den tilsvarende funktion under Win2000 Pro??

The Wild West
Ole PE Jensen

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 20-07-02 16:06

"The Wild West" <opej@city.dk> skrev i melding
> [...]
> Man kunne tilføje og fjerne uønskede programmer/moduler.
>
> Hvad er den tilsvarende funktion under Win2000 Pro??

Du kan bruke msconfig i fra Winxp. Kan maile deg den hvis du vil.
Fjern .no fra min mailadresse hvis du svarer direkte.
Thore Øivind