Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Nikon coolpix 5000 !!!!
Fra : Andersen

Dato : 20-07-02 14:14

Hej

Er der en der har en dansk manual til Nikon coolpix 5000 eller ved hvor jeg
kan købe en . Hvis der er en der har en som jeg kan få en kopi af er jeg
vilig til at betale for den...

Jeg har købt kameraet i tyskland så der er ikke dk. manual med

Venlig hilsen Thomas

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 20-07-02 14:18

Den kan vel købes igennem din lokale fotohandler, som kan skaffe den via
Dansk Foto Agentur.

Claus

Fra : Lotte M

Dato : 20-07-02 14:24

"Andersen" <vestergade8@hotmail.com> skrev :

> Er der en der har en dansk manual til Nikon coolpix 5000 eller ved hvor jeg
> kan købe en .

Dansk Fotoagentur http://www.dfa-as.dk/default.asp?id=161 kan
anvise nærmeste Nikonforhandler.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-07-02 14:36

Hvorfor dog købe et kamera i Tyskland hvis man ikke kan læse tysk???
Nååååå det var billigere.

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : [8210] Lars

Dato : 20-07-02 14:48

"Andersen" <vestergade8@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> vilig til at betale for den...
>
> Jeg har købt kameraet i tyskland så der er ikke dk. manual med

----------
Hej Thomas
Tillykke med det nye kamera,.
Den kan downloades her:

http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Alan Thwaites

Dato : 20-07-02 20:19

"[8210] Lars" <lars@brandts.d2g.com> skrev i en meddelelse
> "Andersen" <vestergade8@hotmail.com> wrote in message

> jeg

> ----------
> Hej Thomas
> Tillykke med det nye kamera,.
> Den kan downloades her:
>
> http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm
>
> Med venlig hilsen
>
> Lars
>
> Alan.T.skrev: Ikke på dansk ! Manual findes kun på
hovedsprogene. På dansk findes kun en kort vejledning lige nok til at man
kan tænde apparatet og bruge som "point & shoot". >>
Alan.