MS Windows
briani 27239
Hjælp til Quick Launch, startpanel
Fra : Klitgaard

Dato : 20-07-02 13:02

Hej!
I må meget undskylde, hvis det er den forkerte gruppe jeg skriver til, Men,
jeg har altså et ret lille, men yderst irriterende
problem med WinME. Jeg kan ikke finde ud af, klippe "skrivebordet" ned i min
quicklaunch - den hvor fx internet, email og dokumenter genveje ligger. Jeg
har prøvet alle mulige løsninger, men skrivebordsgenvejen vil bare ikke
derned. Jeg overlever nok, hvis der ingen muligheder er, men den er bare
meget rar at have den genvej til skrivebordet i quicklaunch, når man
arbejder med en hel masse på en gang.

Tak, D - Klitgaard

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 20-07-02 17:06

Klitgaard wrote:
> problem med WinME. Jeg kan ikke finde ud af, klippe "skrivebordet"
> ned i min quicklaunch

Er det bare en genvej til mappen skrivebord, eller er det "vis
skrivebord", den der minimerer alt?

--
/Kasper Guldmann
{Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}

Fra : Klitgaard

Dato : 21-07-02 02:12

"Kasper Guldmann (remove "2" in e-mail)" <kasper@jelling2net.dk> skrev i en
meddelelse news:ahc1pp$aie$1@news.net.uni-c.dk...

> Er det bare en genvej til mappen skrivebord, eller er det "vis
> skrivebord", den der minimerer alt?
>
> --
> /Kasper Guldmann
> {Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}

Ja, det er netop den!
Ved du hvordan man får den tilbage?

Fra : Edmund

Dato : 21-07-02 02:56

Klitgaard wrote:

> Ja, det er netop den!
> Ved du hvordan man får den tilbage?

Jeg ved ikke om man kan i ME men i WinXP kan man på denne måde

Insæt nedenstående i en textfil og omdøb den til Show Desktop.scf

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Fra : Klitgaard

Dato : 21-07-02 23:11

"Edmund" <edm@os.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om man kan i ME men i WinXP kan man på denne måde
>
> Insæt nedenstående i en textfil og omdøb den til Show Desktop.scf

> [...]
Tak for hjælpen Edmund, det virkede!