Fam. Tortie er flyttet
Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 12:17

Så er vores Tortie og hendes små ballademager-unger
flyttet, suk

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 20-07-02 13:16

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> Så er vores Tortie og hendes små ballademager-unger
> flyttet, suk

Så blev der stille i det lille hjem *ssss*

Trøstekram

Anita og en lille snorkelyd fra Agnes der har fundet ud af at en indbygget
fodskammel i lænestol=gemmesovehængekøje hvilket betyder at lænestol=forbudt
for tobenede så prinsessen ikke bliver klemt *tihi*

Fra : AEK

Dato : 20-07-02 13:23

Ååååh Marianne !

Så blev der tomt i hytten......*S*
Vil lige sige , at det sgu er flot, at du tog dig af dem i sin tid.
Nus rødderne i stueetagen - som sikkert igen har fået adgang til 1. salen.
.......*G*

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 16:17

Fnugger har jagtet Banja og Benjamin op og ned ad
trappen et utal af gange, så det kan være at mine
"komode-katte" kan tabe sig lidt, på en eller anden måde
lykkedes det Banja at "skrue" killinge-hulen på, desværre
så jeg ikke hvordan, men jeg kom til at tænke på de der skibe i flasker
*GGG* men det tog faktisk lang tid
inden de opdagede at døren var åben så der var frit
slag i hele hytten, altså lige på nær Fnugger, da han så
at døren ikke fulgte lige i hælene af mig var han ude.

Carsten har meldt at alle er kommet i god behold til
deres respektive hjem, suk.

Til Anya, ja Pia og Carsten pointerede også at nu var
der jo plads til en ny "hitte-mis"

Men det bliver svært at undvære Tortie, af en eller anden
grund er ord som "sød, blid, kærlig og taknemmelig"
ikke LIGE noget jeg ellers forbinder med katte *GGGG*

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 20-07-02 17:07

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
> Carsten har meldt at alle er kommet i god behold til
> deres respektive hjem, suk.

Jamen jamen - det er da en god ting :)

Tortie går og beklager sig lidt, men er ellers i godt humør med høj
haleføring, spiser med største velbehag og spinder som hun nu gør når man
nærmer sig. Fru V har tilbragt lidt tid i kattebakken, krøbet sammen i et
hjørne, og har derefter ledt efter mørke gemmesteder (imponerende uden ben)
- under sengen, radiatoren og har nu kastet sin kærlighed på en reolhylde
skjult bag videobånd. Her er der trygt.

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 18:46

Hej Carsten
Det er nok som hun kalder efter de andre rødder.
he he ja det ser sjovt ud med sådan en "benløs"
killing, jeg vil sige til dig også, nyd det, det holder nok
ikke længe

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 08:56

> [...]
> he he ja det ser sjovt ud med sådan en "benløs"
> killing, jeg vil sige til dig også, nyd det, det holder nok

Nej nu er hun i sving :) Tortie er ved at give hende en guidet rundtur i
lejligheden, det ser ret sødt ud at hun render i hælene på moar. Viser
hende lige hvor de vigtige ting er, her er bakken (som hun dog også fandt i
nat) og her er nussemaskinen (som stadig er lidt farlig).

Tortie holder sig som du forventede en del på gulvet, men hun har da hoppet
op til mig i sofaen, og klokken halv seks i morges kom hun og stangede mig
i panden og ville have mad, hun er helt upåvirket og virker som om hun har
boet her altid.

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 10:32

Hej Carsten
Uhh jeg sidder her med "vand" i øjnene, det er så
godt at høre, Tortie skal nok få overbevist den lille
bandit om at du er "ufarlig"

Ind i mellem når jeg sådan sidder og tænker "højtravende"
tanker, er jeg sikker på at der var/er en højere mening
med at Tortie er som hun er og kom ind i vores liv som
hun gjorde, så fniser jeg lidt dumt og synes at nu rabler
det for mig, og alligevel sidder jeg tilbage med den for-
nemmelse, HUN er noget særligt og hun har påvirket
os alle i større eller mindre grad, selv dem som ikke har
set hende "live" og hun har bragt "det gode" frem i os
til gavn for hende selv, hendes børn, katte og katte-elskere over hele
landet, jeg ved at hendes poteaftryk i mit hjerte aldrig vil forsvinde. Så
nu vil jeg stoppe nu
stortuder jeg, giv hende en nussetur fra mig

Fra : nitsen

Dato : 21-07-02 17:14

> [...]

> nu vil jeg stoppe nu
> stortuder jeg, giv hende en nussetur fra mig

Det tror jeg du har ret i Marianne - magen til tillidsfuld og kælen dame har
jeg da sjældent mødt - det har også hjulpet Jens og jeg at have Tortie i
tankerne de sidste døgn hvor Agnes har lignet er nervøst tilfælde - det
måtte komme - med den mor kunne det ikke gå galt § - og som du sikkert
har set i indlægget fra Jensen (op og dååå Agnes) - ja Jensen er
altså=Jens=katteforstørret mandfolk og Agnes's personlige slave - så
begynder Agnes at vise sit sande jeg nu - og om en uge kommer sikkert de
første tabslister vedr. nips og andet der er dræbt *grin*

Tortie er og vil altid være noget særligt - og jeg er sikker på hendes børn
har arvet en masse godt fra deres mor.

Krammer og spiiiinbruuuuum

Anita, Frode der sender en snorkelyd og Agnes der lige har fundet ud af at
potte med kattegræs=meget spændende gnasketing og som hvisker til dig - bare
vent plejemor Marianne jeg skal nok vise far og mor hvor dyyyygtig jeg er
til at være elefantunge.

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 17:36

Hej Anita
Åhh ja det skal nok komme, som Dorthe meldte så
har Ada vist lidt af sin indre "ungdomsforbryder" og
jeg er ikke i tvivl om at hele kuldet nok skal vise deres
evner som "monster-misser" i løbet af et par dage, så
du må hviske tilbage til hende, at hun er dejlig og dygtig
*suk, savn og stor glæde over at hele fam. er i gode hjem*

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-07-02 18:34

"marianne hellemose" skrev:

> *suk, savn og stor glæde over at hele fam. er i gode hjem*

-Har du hørt noget til, hvordan det går med Lillebror?

Jeg synes ikke, jeg har set nogen indlæg, der omhandler ham, men jeg er
altså også håbløst bagefter med at læse (mangler 121 indlæg) og har måske
overset noget?

Mange hilsner
Katrine

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 19:10

Hej Katrine
Betina og Brian som har Lillebror er vist ikke på NG'en,
jeg fik en mail i går aftes, hvor Betina fortalte at han
var lidt betuttet og stille, men at deres to andre katte
bare kiggede, som om de tænkte okay et nyt medlem
af familien, og så ellers lader ham have sit eget tempo,
så det er godt nok.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-07-02 19:32

"marianne hellemose" skrev :

> [...]
> bare kiggede, som om de tænkte okay et nyt medlem
> af familien, og så ellers lader ham have sit eget tempo,

Hej Marianne.

-Og tak for updaten. Jeg var nødt til også lige at høre, hvordan det går
ham. Når jeg kigger på billederne af dem, svømmer jeg nemlig altid helt væk
i hans blik. Han har sådan en kærlig måde at kigge ind i kameraet på *suk*

Katrine

Fra : AEK

Dato : 20-07-02 20:56

Til Anya, ja Pia og Carsten pointerede også at nu var
> der jo plads til en ny "hitte-mis"

Yeps, jeg ville ikke blive forundret, hvis der var et indlæg fra dig :
Ny gravid hittekat er flyttet ind.....*LOL*
Du er Vor Herres gave til katte.

Når det er skrevet *LOL*, så er Don Oscar klar til ferie.....hi hi
Han er blevet en kæmpe snakkemaskine - og han vil ELSKE at have en som dig
omkring sig.
Du kan gå ind og se det nyeste billede af ham i mit album på gruppesiden.
Billedet hedder afslapning......

Oscar glæder sig MEGET til ferie på Lolland.......

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 22:05

Hej Anya
Ja sikken en "ævlen-kævlen" jeg kunne have i stereo
med sorte Oscar og hvide Fnugger, hm alene tanken
giver mig nervøse trækninger, *GGG* men en krammer
må du give ham (osse de andre)

I lige måde

Fra : jensenjs

Dato : 20-07-02 17:55

In article <3d39469f$0$16834$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk says...
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Her er et link der kan hjælpe dig

http://www.kleenex.dk/

mvh JensenJS