MS Windows
briani 27239
Java Virtuel Machine
Fra : Erik Mark Nielsen

Dato : 20-07-02 12:15

Hej NG

Mit OS er XP pro.

Jeg vil logge mig på Jyske Banks Netbank og får flg. besked:

Din browser understøtter ikke Java. Årsagen er:
1.. Du har slået Java fra i din browser opsætning.
2.. Din browser understøtter ikke Java.
Så henter jeg Java Virtuel Mahcine og installerer den. Stadig med samme
problem.

Jeg har lige formatteret c drevet og lagt XP ind i gen.

Hvad er der galt.

Hilsen

Erik

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-07-02 15:41

"Erik Mark Nielsen" <emark@has.dk> skrev:

> [...]
> 2.. Din browser understøtter ikke Java.
> Så henter jeg Java Virtuel Mahcine og installerer den. Stadig med

Du har nok hentet Suns JVM problemet er, at bankerne har været så
"smarte", at de har udviklet deres webbanksystemer til Microsofts ikke
standardiserede JVM og derfor virker de ofte ikke på Suns udgave. Dette
er ganske uheldigt eftersom IE6 ikke indeholder Microsofts JVM og det
er ikke længere muligt at downloade programmet.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kenneth Bang

Dato : 20-07-02 16:20

Jeg har lige haft samme problem efter en formattering, men jeg gik netop ind
på suns hjemmeside og ude i siden var der
en rubrik, hvor der stod noget i retning af download Java til windows. Jeg
trykkede på knappen og downloadede
programmet, og nu virker min hjemmebank igen.

Mvh. Kenneth Bang

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-07-02 16:45

"Kenneth Bang" <kennethbang@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> windows. Jeg trykkede på knappen og downloadede
> programmet, og nu virker min hjemmebank igen.

Hvilket webbank system anvender du?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 20-07-02 16:54

"Erik Mark Nielsen" <emark@has.dk> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

> [...]
> 2.. Din browser understøtter ikke Java.
>Så henter jeg Java Virtuel Mahcine og installerer den. Stadig med samme

Hej Erik.

Jeg er også Jyske Netbank kunde. Jeg gjorde som her
news:3d2e5b83$0$16786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, og det virkede.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : DeBoss

Dato : 21-07-02 14:54

Jeg har oploadet en installationsfil til alle Windows versioner på dk.binaer
"Java Virtual Machine til windows"

Installér den, så spiller JVM igen

Mvh Dennis

Fra : Erik Mark Nielsen

Dato : 22-07-02 09:40

Nu virker det igen. Jeg benyttede update anbefalet af Morten Bj. Tak for
det.

Erik