Hvad gør jeg forkert?
Fra : -2fast

Dato : 20-07-02 11:52

Jeg prøver at komme i kontakt med en nokia 3310 igennem et RS232 datakabel,
men ligegyldigt hvilket program jeg bruger får jeg txt'en

"phone not connected"

problemet er............TELEFONEN ER TILSLUTTET !

Hvad gør jeg forkert?!?

Fra : Mr. Larsen

Dato : 20-07-02 12:39

"-2fast" <2f@st.oops!.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ligegyldigt hvilket program jeg bruger får jeg txt'en
>
> "phone not connected"
>
> problemet er............TELEFONEN ER TILSLUTTET !

Er telefonen også tændt?
/Mr. Larsen

Fra : -2fast

Dato : 21-07-02 08:47

"Mr. Larsen" <done@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "-2fast" <2f@st.oops!.invalid> skrev i en meddelelse
> datakabel,

> Er telefonen også tændt?
> /Mr. Larsen

- Yep !

Skal der være et sim kort i eller ..........og i tilfælde af ja....der så
være indtastet pinkode?
Telefonen er fra "debitel", men sim kortet er blevet væk !

Fra : Mr. Larsen

Dato : 21-07-02 10:04

> [...]
> være indtastet pinkode?
> Telefonen er fra "debitel", men sim kortet er blevet væk !

sim kort skal være i og pinkoden indtastet
/Mr. Larsen

Fra : Thomas E

Dato : 21-07-02 22:13

Det kan også være de små kontakstifter der ikke helt rører. Har haft en
masse bøvl med det. Blev nødt til at lime dem fast så de ikke smutter ind

Fra : -2fast

Dato : 22-07-02 04:16

Nyt problem (men stadig i det gamle):
Jeg har lige prøvet Knok22, og den ku´ heller ikke finde telefonen (har osse
prøvet med en af mine venners 3310 og en 3330)
men sjovt (mærkeligt) nok kunne "knok22" låse telefonen op, men IKKE læse
den, eller noget andet ???
Når jeg låser den op siger programmet OK, men når jeg vil læse den
kommer...........rigtigt gættet .......
"phone not connected" ??? ?? ?

Fra : -2fast

Dato : 25-07-02 00:36

> Det kan også være de små kontakstifter der ikke helt rører. Har haft en
> masse bøvl med det. Blev nødt til at lime dem fast så de ikke smutter ind

Kablet er helt nyt!!!!!!!!!!!!!

Fra : Kenni Lund

Dato : 22-07-02 12:08

> sim kort skal være i og pinkoden indtastet

Ingen af delene er nødvendige, eneste forskel er at du ikke kan få adgang
til dataerne på simkortet. Dvs. beskeder, telefonbog, mm. men du kan stadig
sagtens udføre alt "service" på telefonen....låse op, udregne faid, osv.
osv.

Mvh.
--
Kenni Lund