Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus V2
Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-07-02 10:27

Nu har jeg lagt lidt testbilleder ud på nettet
for dem som vil se kvaliteten af dette kamera.

Venligst kig forbi

http://www.upsidedown.dk/ixusv2/index.htm

Billederne er ikke behandlet på nogen måde...

Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-07-02 22:53

nogen der har set dem ??

evt kommentarer ?

Fra : M@rk

Dato : 23-07-02 10:40

Sat, 20 Jul 2002 23:52:32 +0200, berigede "Jacob Olsen"
<jeo@post6.tele.dk> dk.fritid.foto med:

>nogen der har set dem ??

Yeps!

>evt kommentarer ?

Pænt hus du bor i )

/Mark
- som ikke ved, om han skal være glad eller ked over sit Ixus v2, med al
den snak om uskarpe billeder ........................

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster