MS Windows
briani 27239
Hvad gør-Msgsrv32
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-07-02 09:51

Hej
Hvad gør filen Msgsrv32? Jeg har problemer med at programmet (et tilfældigt)
går i stå, ved tryk på ctrl-alt-delete står der Msgsre32 svarer ikke ,og når
det så et lukket er der ikke flere problemer før der har været genstartet,
men så kan de komme igen. Hvad laver det, og kan jeg gøre noget ved det? Jeg
har geninstalleret ME, så der skal jo ikke være fejl i det.
Gunnar

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 20-07-02 12:02

"Gunnar Grooss" <g.grooss@get2net.dk> wrote in message
>Jeg har geninstalleret ME, så der skal jo ikke være fejl i det.

Den tror jeg lige jeg vil lade stå et øjeblik

--
Magnus

Fra : Snuden

Dato : 20-07-02 13:55

On Sat, 20 Jul 2002 13:02:24 +0200, "Magnus Pedersen"
<mgpeder(remove)@hotmail.com> wrote:

>"Gunnar Grooss" <g.grooss@get2net.dk> wrote in message
>
>Den tror jeg lige jeg vil lade stå et øjeblik

lol

--
Snuden

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-07-02 18:10

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er virkelig oplysende.
Gunnar

Fra : Snuden

Dato : 20-07-02 21:36

On Sat, 20 Jul 2002 19:10:17 +0200, "Gunnar Grooss"
<g.grooss@get2net.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er virkelig oplysende.
>Gunnar

Sorry Gunnar.. vores morskab skyldes sætningen "Jeg har geninstalleret
ME, så der skal jo ikke være fejl i det".. Windows ME er uden
sammenligning den mest ustabile gang skrammel Microsoft har sendt på
gaden til dato - måske med undtagelse af Windows 2.x. og Microsoft
Money :)

Anyway.. har du sikret dig, at _alle_ dine drivere er ME-kompatible?
Windows ME er skrup-hysterisk især hvad drivere angår, og Msgsrv32.exe
håndterer bl.a. plug-and-play enheder. Microsofts egen beskrivelse af
hvad Msgsrv32.exe laver kan ses her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q138708

--
Snuden

Fra : hardy

Dato : 07-08-02 08:20

"Gunnar Grooss" skrev d. 20-07-02 09:51 dette indlæg :
> [...]
det? Jeg
> har geninstalleret ME, så der skal jo ikke være fejl i det.

http://www.winhelp.dk/menuhw.htm prøv denne link der er der mulighed
for at du finder svar på dit problem
MVH.Hardy

http://www.kandu.dk/

Fra : hardy

Dato : 07-08-02 08:20

> [...]
det? Jeg
> har geninstalleret ME, så der skal jo ikke være fejl i det.
prøv denne link. http://www.winhelp.dk/95m39.htm det er tilsyneladene
noget med dit grafikkoet.
MVH.Hardy

http://www.kandu.dk/