Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batterier
Fra : 120100700

Dato : 20-07-02 10:29

hi gruppe

Ingen tvivl, i forhold til de originale ser priserne her yderst rimelige ud,
jeg har kikket på canon og jvc, men dette gælder sikkert for alle
kameramærker -
http://www.batterier.dk/

men man får jo normalt ikke mere end man betaler for - er dette sted en
undtagelse ?? - kvalitet - levetid osv..
Der er sikkert nogen af jer der har handlet her.

120100700

Fra : Line Wolff

Dato : 20-07-02 11:16

Har handlet der 3 gange - opladere og batterier. Kan anbefale dem *varmt*;
der har aldrig været problemer og varen er kommet hurtigt og er som lovet.
Batterierne er ganske udmærkede - har købt både 1600 og 1700mAh til et
Olumpus C2040.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 20-07-02 17:31

"120100700" <120100700@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> undtagelse ?? - kvalitet - levetid osv..
> Der er sikkert nogen af jer der har handlet her.

Jeg har købt oplader til AAA og AA batterier samt fire stk Panasonic AA 1600
mAh batterier til min Flash.
Derud over har jeg købt et batteri pak Li-ion 1250 mAh til mit Canon G1,
prisen er kr. 250.- hvor et originalt koster kr. 600 - 700.- og er et
1100mAh.
Holdbarheder kan jeg selvfølgelig ikke skrive om men der er lige så mange
billeder i det uoriginale batteri som i det originale.

Til Aug. for www.batterier.dk en lader til mit G1 batteri forventet pris ca.
250.- og pris for en Canon lader ca. 1500.-

Jeg syntes www.batterier.dk er et eks. på hvordan det skal gøres, kanon
support på Deres website som fri levering, flot.

Mvh
Henrik

Fra : 120100700

Dato : 20-07-02 20:51

Ja men! det var dog yderst positive svar, så må også jeg prøve firmaet.
tak

120100700