Den underligste warning
Fra : KeZZe

Dato : 14-02-01 22:03

Idag da jeg sad og testede et site jeg havde lavet fik jeg pludselig denne
advarsel:
"Warning: Nesting level too deep - recursive dependency? in Unknown on line
0"

Jeg prøvede at se i koden og der var ingen fejl at se, derefter prøvede jeg
at reloade og så var advarslen væk.
Jeg har haft kigget på php.net, men der er intet om denne warning.

Er der nogen af jer, der kan sige mig, hvad fejlen betyder?
--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-02-01 22:26

On Wed, 14 Feb 2001 21:03:02 GMT, "KeZZe" <kezze@kezze.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har haft kigget på php.net, men der er intet om denne warning.
>
>Er der nogen af jer, der kan sige mig, hvad fejlen betyder?

nej, men google er din ven:
http://www.google.com/search?q=Warning%3A+Nesting+level+too+deep

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : KeZZe

Dato : 14-02-01 23:02

> nej, men google er din ven:
> http://www.google.com/search?q=Warning%3A+Nesting+level+too+deep

Google er måske min ven, men den finder i dette tilfælde ikke noget nyttigt
(blandt de første 20).

Jeg har oplevet dette på en linux-server med php 4.01 og på min egen windows
2000 pro med php 4.04 .

Fra : Ivan Trampedach

Dato : 20-02-01 13:07

Jeg fik de samme fejl på Freepaq/Infopaq, men de er væk nu ...

Ivan

Fra : KeZZe

Dato : 25-02-01 20:55

> Jeg fik de samme fejl på Freepaq/Infopaq, men de er væk nu ...

den forsvandt vel også efter du reloadede?