Epox EP-8K3A-Plus med AMD XP1900+ og 2*256~
Fra : Kim Hansen

Dato : 20-07-02 09:06

Hej!

Da det efterhånden er meget længe siden jeg har samlet min nuværende pc vil
jeg høre om der er noget bestemt jeg skal være opmærksom på når jeg samler
overstående ? Jeg tænker på om man selv skal stille hvor meget strøm f.eks.
ram og CPU skal ha' eller om det automatist bliver gjort af bundkortet (skal
ikke OC's).
Hvis det ikke sker automatisk hvad skal det forskellige så ha' som standart
? Jeg vil jo nodig brænde noget af inden den kommer igang.

Mvh. Kim

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-07-02 22:56

ikke mange svar man får i denne gruppe :(

kim

Fra : Bachelor

Dato : 22-07-02 03:26

"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> skrev i en meddelelse news:3d3b2ddd$0$54728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ikke mange svar man får i denne gruppe :(

Nååå....:)
Jeg tror ikke der kan svares entydigt. Men med de systemer
jeg har lavet på det seneste hhv. AMD XP og P4 har bundkortet
selv fundet ud af det hvis du vælger jumperfri mode. Du kan
så via BIOS gå ind over overstyre det, men som default skulle
det køre korrekt.
I øvrigt er det en god ide at gennemlæse brugsanvisningen
FØR du sætter spænding på maskinen.