Intel 510T
Fra : Psx|Dk

Dato : 20-07-02 01:21

Hej :)

kan i give mig noget info omkring denne Switch :)

jeg har og bruger Intel Deviceviewer til den :)

men jeg vil gerne vide om man kan
Trunking på den
altså om man kan bundle porte sammen så båndbredden bliver højere og hvordan
det evt virker :)))

Morten Nielsen

Fra : Martin Mann

Dato : 20-07-02 12:24

http://www.intel.com/network/connectivity/resources/doc_library/tech_specs/exp510t.htm

> [...]
> Trunking på den
> altså om man kan bundle porte sammen så båndbredden bliver højere og hvordan

Switchen understøtter, iflg. ovenstående tech specs, Link Aggregation
hvilket er hvad du søger. Jeg ved dog ikke hvordan du konfigurerer switchen.

Mvh
Martin Mann