MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W98 ? eller hvad ?
Fra : Erling

Dato : 20-07-02 00:01

Hej -- håber dettte er rigtige gruppe !

Kan man hjælpe ??

Vores mellemste pige her arvet en K6-233Mhz, som hun har været vældig glad
for, og alt er / var vel til hun fil ry spil der krævede hun satte display
til kun 256 farver - og det gjordr hun så.

Siden da starter Winows op med flimmer (du kan ikke læse hvad der står !!)
Uanset om du vælger fejlsikret eller hur....

Nå - jeg prøvede en reinstallation af W98-B -med samme resuluat - dvs.
flimmer da vi kom til det "grafiske" billedede.

Så skiftedr jrg grafikkortet --- og resultatet var nul., !!

Næste er så --- ?????

Kan / gider nogen hjælpr ??

Mvh.
Erling

Fra : the CURE

Dato : 20-07-02 07:25

> [...]
> flimmer da vi kom til det "grafiske" billedede.
>
> Så skiftedr jrg grafikkortet --- og resultatet var nul., !!

Halløjsa!

Jeg ville nok fjerne spillet igen .. indlæse de nyeste drivere til
grafikkortet evt. fra producentens website .. og husk den seneste version af
DirectX til Windows 98SE (.. den hedder vist v. 8.1, tror jeg nok) Den kan
du finde på microsoft.com =)

the CURE

..: If I'm an angel, then where are my wings? :.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 20-07-02 08:51

"Erling" <erlingo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dvs.
> flimmer da vi kom til det "grafiske" billedede.
>
> Så skiftedr jrg grafikkortet --- og resultatet var nul., !!

Prøv at checke skærmindstillingerne igen. Her tænker jeg også på
indstillingsmulighederne på selve skærmen.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Finn Christensen

Dato : 20-07-02 09:30

Har haft helt samme oplevelse. Alt virkede og så pludselig efter en genstart
totalt flimmer på skærmen. Der var det skærmen der var stået af. En anden
skærm blev sat på uden iøvrigt at ændre noget som helst på
computerens/windows indstillinger og alt fungerede igen.

Det KAN være skærmen...

Finn