forsættelse af en killing
Fra : Linda

Dato : 20-07-02 00:02

Hej

Jeg vil lige fortælle at den killing jeg hentede i lørdags, er faldet
fuldstændig til, Venus har taget det i stiv pote, kun når den bliver for
strid, så hvæser hun, men Frederik, det har været lidt af et mareridt, da
han er bange for den lille killing, og i angst går til angreb, men onsdag
aften, begyndte de 2 at lege lidt med hinanden og det forsatte torsdag, den
lille har stor respekt for ham, holder en pæn afstand, men jeg er nu
overbevist om at det nok skal gå.
En killing slap for at blive aflivet, og den er bare så kælen og kær, og
følger efter mig som en lille hund, skal være hvor jeg er *SS*
mvh
Linda og 3 spilopmager