Ny St Helena Joke.
Fra : Pia

Dato : 19-07-02 23:20

Jeg har i dag modtaget en SMS fra 002905586
med følgende tekst.

Hej, du har en hemmelig beundre !
For at finde ud af hvem, ring : 002905586

Længere nede følger
8,67Kr/30sek

Så lad være med at rinde til nummeret hvis i får den.

Hilsen Pia

---

Fra : Niels

Dato : 20-07-02 09:40

On Sat, 20 Jul 2002 00:20:18 +0200, "Pia"
<sisse@sletandersen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Længere nede følger
>8,67Kr/30sek
>
>Så lad være med at rinde til nummeret hvis i får den.

Der er en advarsel på tekst-tv vedr. denne SMS
Niels

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 20-07-02 10:35

Jeg fik den også, og dum som jeg er, så ringede jeg uden at tjekke nummeret
(jeg er single og desperat men den skrev "netværk optaget" og så kom
jeg til bagefter at undre mig over nummeret og begyndte at tjekke hvor det
var fra. Jeg er vel ikke blevet bommet for et eller andet minimumsbeløb
halløj, når den skriver netværk optaget, eller hvad?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 20-07-02 10:48

"Martin Sjøstrand" <cock_monkey@homo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var fra. Jeg er vel ikke blevet bommet for et eller andet minimumsbeløb
> halløj, når den skriver netværk optaget, eller hvad?

He he der har du fandme været heldig!! Du er slet ikke kommet igennem til
centralen så du er ikke blivet opkrævet....

Søren

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-07-02 13:38

On Sat, 20 Jul 2002 11:48:10 +0200, "søren Christensen \(4200\)"
<master.clio@12move.dk> wrote:

>"Martin Sjøstrand" <cock_monkey@homo.dk> skrev i en meddelelse

>nummeret
>>

>He he der har du fandme været heldig!! Du er slet ikke kommet igennem til
>centralen så du er ikke blivet opkrævet....

Det viser vel så også at der er andre der er "hoppet" på den end
Martin?

Lars

Fra : Morten Jensen

Dato : 20-07-02 16:51

"Lars Christensen" <lars@ofir.dk> wrote in message

> Det viser vel så også at der er andre der er "hoppet" på den end
> Martin?

Formentlig,
fik samme besked i går, der stod dog ikke noget om prisen for at ringe til
nummeret..
men ringede selvfølgelig ikke.

Foresten er nummeret man ringer til et firma på Sankt Helena, noget nær det
samme tele danmark sagen handler om.

MVH Morten

Fra : Peter Kristensen

Dato : 25-07-02 13:18

"Morten Jensen" <Mortenbj@image.dk> wrote in message news:<ahc0sm$2h9a$1@news.cybercity.dk>...

> Foresten er nummeret man ringer til et firma på Sankt Helena, noget nær det
> samme tele danmark sagen handler om.

Det koster 17,5/min. at ringe til Skt. Helena (ud fra Angolas kyst,
syd for Ghana - 7000 indbyggere tror jeg nok), men i Norge har de lige
haft en lignende sag; hvis man kom igennem til nummeret blev man
yderligere bedt om at indtaste sit telefonnummer, hvorefter der blev
trukket flere hundrede kroner for "telefontjenester"... Så pas på.

/Peter