opdatering af 3310
Fra : søren Christensen \(~

Dato : 19-07-02 22:56

Hej!

Kan man få opdateres sin 3310? Og hvilke fordele giver det? På den gamle
3210 kunne man få to ekstra spil. Er det også muligt med 3310?

Søren

Fra : Joachim

Dato : 20-07-02 01:24

Hej Søren, jeg har selv lige fået opdateret min 3310'er. Nemlig fra version
5.47 til 5.55.
Min erfaring er at den er blevet mere stabil end før. Altså mere
driftssikker.
Før havde jeg problemer med at sende sms'er, men også at både tastatur og
display "låste".

Desværre fulgte der ingen ekstra spil med.
Hvis du skal have ekstra spil med er det nok nødvendig med en opgradering i
stedet.

/Joachim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-07-02 02:37

Joachim skrev:

>Hej Søren, jeg har selv lige fået opdateret min 3310'er. Nemlig fra version
>5.47 til 5.55.

5.57 er nyeste version.

>Min erfaring er at den er blevet mere stabil end før. Altså mere
>driftssikker.
>Før havde jeg problemer med at sende sms'er, men også at både tastatur og
>display "låste".

Ja - det er kendte problemer med version 5.47.

>Desværre fulgte der ingen ekstra spil med.
>Hvis du skal have ekstra spil med er det nok nødvendig med en opgradering i
>stedet.

En opgradering i stedet? I stedet for hvad? Der findes pt. ingen
mulighed for at få ekstra spil i Nokia 3310.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)