Stærkt krydderi på Zulu
Fra : Chris

Dato : 19-07-02 22:48

Jeg sidder lige og ser noget Red Hot Chili Peppers koncert på Zulu.
Det lyder åndsvagt, men det er faktisk bedre end at være der selv.

Jeg var til koncerten i Parken for snart et år siden, og der var lyden
så elendig, at jeg trak de gule ørepropper ud og måtte koncentrere mig
om at kunne høre al musikken. Altså alt fra sang til trommer.

Hold kæft hvor er jeg glad for Zulu. Nu kan jeg kombinere min visuelle
oplevelse fra Parken i august sidste år med lyden fra mit fjernsyn.

Hygge til alle fra
Chris

Fra : Christian Muus

Dato : 20-07-02 10:02

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hold kæft hvor er jeg glad for Zulu. Nu kan jeg kombinere min visuelle
> oplevelse fra Parken i august sidste år med lyden fra mit fjernsyn.

Jeps, jeg så også sidste halvdel af koncerten. Ved du om den bliver
genudsendt?

Christian

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 20-07-02 13:11

> Jeps, jeg så også sidste halvdel af koncerten. Ved du om den bliver
> genudsendt?

Eller er der evt. én der har den på video?

Lige én ting...er koncerten fra Parken, eller Roskilde?

/Morten

Fra : Christian Muus

Dato : 20-07-02 13:24

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> Eller er der evt. én der har den på video?
>
> Lige én ting...er koncerten fra Parken, eller Roskilde?

Hverken eller, for de havde ikke hanekamme i hverken Parken eller på
Roskilde *GG*

Christian