Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opgradering af Canon G1
Fra : carl munk

Dato : 19-07-02 22:36

Nogen der ved om man selv via et softwareprogram via USB-kablet kan
opgradere Canon G1 til dansk sprog ?

Jeg vil ikke betale den dyre pris Canon skal have for at gøre arbejdet

G1 er ikke købt i DK derfor ikke dansk sprog, hvis nogen har linket
til downloadning af softwaren - kom frem med denne - tak.

vh
carl

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-07-02 08:52

Glem det, hvis det går galt med opdateringen er det dyrt, meget dyrt.
Hvorfor købte du det ikke i Danmark ???

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : J@N

Dato : 20-07-02 19:03

<complex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Glem det, hvis det går galt med opdateringen er det dyrt, meget dyrt.

Selvfølgelig skal han opgradere, jeg har gjort det 4 gange uden problemer.

> Hvorfor købte du det ikke i Danmark ???

Gæt 3 gange!! Er du ansat i Told & Skat?? God sommer!!!

> Lars (København nord)
> complex@pc.dk

her er linket, læs det grundigt:
http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG1/PSG1_Firmware-e.html

Jan

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-07-02 19:04

T&S Nææææ det er jeg ikke
men du har ikke sparet ret meget 5-10%
er det ikke ligegyldigt på .5-6000 kr ???

jeg købte mit Minolta 404 hos
www.kamerahuset.dk

Jeg kunne sikkert have sparet lidt, men som min signatur siger

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : J@N

Dato : 21-07-02 08:24

> T&S Nææææ det er jeg ikke
> men du har ikke sparet ret meget 5-10%
> er det ikke ligegyldigt på .5-6000 kr ???
>
> jeg købte mit Minolta 404 hos
> www.kamerahuset.dk

Kamerahuset, det er jo næsten som at købe i Tyskland, dejligt at se du også
vil spare penge. Kamerahuset kører end anden prispolitik end almindelige
fotobutikker, muligvis pga. parallel import. Jeg har selv købt 3 kameraer
derinde, de sælger virkelig mange kameraer.
Der er ting du sparer mere end 5-10% på f.eks. købte jeg en Metz-blitz i
Tyskland:
Pris i DK over 3.000,-
Pris i Tyskland ca. 1.600,-

Jan

Fra : carl munk

Dato : 21-07-02 22:53

"J@N" <itjf@nospam.dk> wrote in message news:<ahc53i$sfr$1@sunsite.dk>...
> <complex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Selvfølgelig skal han opgradere, jeg har gjort det 4 gange uden problemer.
>
> her er linket, læs det grundigt:
> http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG1/PSG1_Firmware-e.html

Hej Jan

Jeg har opgraderet, det var da ikke svært
men stadig kan jeg ikke vælge DANSK sprog, det gør nu ikke noget - men
jeg troede du vidste hvad opgraderingen indeholdte

vh
carl

Fra : J@N

Dato : 22-07-02 14:11

"carl munk" <carl@munk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men stadig kan jeg ikke vælge DANSK sprog, det gør nu ikke noget - men
> jeg troede du vidste hvad opgraderingen indeholdte

Du har vel læst dette inden du opgraderede:

This firmware update (Version 1.0.0.3) affects the following symptoms

Firmware update Version 1.0.0.3 replaces previous Firmware update
Versions and provides the following user benefit:

Improves the internal charging function for BP-511 Battery Packs
that have become over-discharged.

In addition, it includes the same user benefits as those from the
previous PowerShot G1 Firmware Update Versions 1.0.0.2 and 1.0.0.1.

Improvement of Ver. 1.0.0.2

Eliminates the occasional occurrence of unusual brightness or
darkness in the LCD panel display when the shutter button is pressed halfway
in the Tv mode.

Improvements of Ver. 1.0.0.1

Solution for resetting the date at the end of the month.
Correction of an underexposure problem that occurred in low
light conditions when an EX-series Speedlite(220EX/ 380EX/ 420EX/ 550EX)was
mounted on the camera but turned off.
Speedlites 160E/ 200E will now flash when mounted on the
PowerShot G1. But, as they are not EX-series Speedlites, they will fire at
full strength. (Automatic flash exposure with the PowerShot G1 is only
possible using the built-in flash or an EX-series Speedlite.)

Correction of problem in which initial shutter "click" sound
would occasionally not emit upon exposure first time after turning the power
on.

Har du valgt sprog ???? Hvis ja er det åbenbart ikke muligt at vælge dansk
sprog, så er der åbenbart forskel på bios, det har jeg godt nok ikke hørt om
før.

Jan

begin 666 point2.gif
M1TE&.#EA"@`*`+,,`);2RG.CF8K7S&RBF9+4S)/5S8G6RX[6RHO3QY36SHK2
MQO_O`````````````````"'Y! $```P`+ `````*``H```0K<"B%*IJ2Z:V5
D80NG&5^XA88`GIIPK#!SO*&I'01H:P0@;H! (4$D%@J!" `[
`
end

Fra : carl munk

Dato : 22-07-02 20:00

"J@N" <itjf@nospam.dk> wrote in message news:<ahgsoj$9l$1@sunsite.dk>...

> [...]
> sprog, så er der åbenbart forskel på bios, det har jeg godt nok ikke hørt om

Det er sådan at Canon G1 produceres i en Europa hhv Verden's udgave og
den
jeg har er Verden's udgave: eng-tysk-fransk-spansk-japansk sprogvalg
jeg kan
vælge PAL eller NTSC og har valgt PAL og serienr. AB2009328 måske
derfor. Jeg har ikke noget "dansk"serienr. som jeg skal opgive ved
downloadning af ver 1.0.0.3 derfor