Agnes - update
Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 23:00

Hejsa

Så er Agnes ved at blive lidt modigere, og hun begynder så småt at vise hun
vist alligevel agter at leve op til sit rygte *fniz*

Agnes er nu kommet lidt frem og har snuset rundt i køkken,gang og bryggers.
Køkkenet var vist mest spændende - tænk de viser kattebilleder på
komfurlågen (Agnes fik øje på sit spejlbillede *grin*) - så fandt hun sørme
kattehulen og den er god at gemme sig i - bryggerset indeholder mad og
vandskåle (aha her er meeeget mad) og så kan man gemme sig bag
vaskemaskinen. Pludselig hoppede den lille gemse op på køkkenbordet - hmmm
tjah det er jo forbudt, så hun måtte løftes ned - det behagede ikke donnaen
og gav lige mor her lidt skrammer *grin* - jow hun er vist ved at tø op.

Frode er sk... sur - tænk at vi tillader os at bringe sådan en lodden
tingest ind i huset (han er vist lidt bange for hende *fniz*) - han gør ikke
Agnes noget, men brummer lidt på behørig afstand.

Fido er bedøvende - han har stået og spist ved siden at Agnes.

Så nu pivser den lille fis, så jeg må vist hellere liiiiiiiiiige ........hov
manden var hurtigst*smil*

Mvh

Anita og Agnes der kalder på faaaaaar (jep hun foretrækker manden i huset)
og Frode der ligger i sikkerhed på 1. sal og skumler.

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-07-02 00:04

Hej Anita
Dejligt at hører, at hun har fået ben igen, men du må give
Frode en ekstra krammer som trøst.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 20-07-02 09:51

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> Hej Anita
> Dejligt at hører, at hun har fået ben igen, men du må give
> Frode en ekstra krammer som trøst.

Frode får masser af krams og dine er hermed sendt videre *smil* - Frode er
stadig fornærmet, men ikke særlig klog - han brokker sig med adresse til
transportkassen og der er Agnes altså ikke og har ikke været i maaaaaaaange
timer *grin* - tænk at en stor kat på en 5-6 kilos penge kan være bange for
ca. 1½ kg *grin*

Desværre har Agnes besluttet at gemme sine ben igen - det var en kort glæde
med hende som nysgerrig undersøger - hun gemmer sig konstant for os, men når
hun en sjælden gang er til at nå og vi tager hende op slapper hun af i vores
arme og vil gerne nusses lidt § - puha det bliver vist en tålmodighedssag
at få den lille dame gjort synlig - det er nok meget godt tonseren Marie
ikke er hjemme, så hun får et par dage til at finde ud af at vi ikke er så
farlige som vi ser ud til inden Marie kommer hjem. Agnes har til gengæld
ikke grædt ret meget - det er kun nogle små miv som stopper når hun kan se
eller høre os.

Hun har heldigvis spist en lille smule og jeg tror hun har været på
gruskassen - det ser ud som om der har været skrabet i gruset af en lille
pote i nattens løb. Nu er det jo snart mange år siden jeg sidst fik en 12
ugers killing, så måske snyder min erindring mig når jeg mener Agnes er den
mest sky killing jeg nogensinde har fået - Frode var jo 14 - 15 uger da han
flyttede ind og derfor mere modig - Aksel var 8 uger og en klæbekat fra
første minut (det mener jeg skyldes han var SÅ lille) - Igor havde jeg selv
"lavet" så han tæller ikke rigtig - hmmm det betyder at det er 15 år siden
jeg fik en lille fis på 12 uger og med min denilsemens så kan jeg sgi nok
ikke rigtig huske om han var bange - men kan kun huske hans bøllestreger
*grin*

Vi tager den med ro og lader den lille dame bestemme farten - og så håber vi
hun kommer lidt mere frem i løbet af dagen - det er nok meget godt vi har 3
ugers ferie til at hygge om den lille fims.

Mvh

Anita og pivskiden Agnes

Fra : AEK

Dato : 20-07-02 11:13

Hej Anita !

Ingen tvivl om at bette Agnes får et skønt hjem hos Jer.
Men det tager jo tid for sådan en størrelse at finde sin plads i huset.
Pøj pøj med det.

Giv Frode og bette Agnes ( fedt navn ) en nussetur fra os....*S*

/ Anya.

Fra : nitsen

Dato : 20-07-02 11:30

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev

> Hej Anita !
>
> Ingen tvivl om at bette Agnes får et skønt hjem hos Jer.
> Men det tager jo tid for sådan en størrelse at finde sin plads i huset.
> Pøj pøj med det.

Takker - vi gør hvad vi kan - det er lige lykkedes mig at lokke lidt tun og
A 38 i den lille dame - ahmmm - håndfodring på køkkenbordet - det skal nok
blive godt *fniz* - men hun er så bange den lille og jeg kan ikke klare når
hun er så ræd - men når jeg holder hende blidt og håndfodrer så går det
fiiiint - nåja så lærer hun jo også at mine hænder=yum yum og nus - så må
jeg jo bare lære hende lidt omkring adfærd på køkkenbord når hun bliver lidt
mere tryg - og så er hun allerede i så ung en alder i stand til selv at
hoppe derop - hun er en springbønne - noget andet end temmeligtungimåsfrode.

> Giv Frode og bette Agnes ( fedt navn ) en nussetur fra os....*S*

Nussetur er hermed givet - Frode holder sig i sikker afstand fra den
faaaaarlige killing i stuen heroppe på 1. salen i mors og fars seng *grin*

Mvh

Anita og Agnes der er krøbet i skjul igen og Frode der snorker