kan ikke læse brænderen
Fra : geem

Dato : 19-07-02 22:51

Hej .
Jeg har fået et nyt bundkort,og lige siden kommer brænderen med en besked
om at sætte en skive idrevet,det har jeg sågjort men kan ikke komme viedere
er der en der kan give et godt råd?
Jeg bruger den gamle HD,og begge mine drev, cdrom og brænder, cdrom drevet
kører fint.,
Venlig hilsen Gert.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-07-02 01:25

Har du formateret siden du har fået nyt bundkort?

Fra : geem

Dato : 20-07-02 12:54

Ja,det har jeg for min søn satte en ny harddisk i som ikke kunne virke,den
sendte jeg tilbage og kører med den gamle
indtil jeg får den nye retur,sønnen var inde i bios for at jeg ellers skulle
køre med begge diske.
kan det gøre det?
VH. Gert

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-07-02 15:32

Og du er sikker på alt står som det skal?
Primary master/slave osv.

Fra : geem

Dato : 21-07-02 17:50

Hej igen Henrik.
Det der med master og slave er jeg ikke inde i,
og sønnen har ikke tid nu og et stykke tid frem,
bundkort asus 7v266-e til raid.jeg er helt lost og ved
hverken ud eller ind,det er måske fordi under opstart
giver den 3 korte beep men det er så vidt jeg ved noget
med memoryen,jeg har været inde og trykket på ram blokken.
den viser 512 mb som jeg har på pc'en. så den må nok ned til
reperation,for den kan jeg ikke undvære r4et længe,jeg vil
takke for at du ville hjælpe mig.
Med mange venlige hilsener.