TARGET attribut i <a>
Fra : Casper Thomsen

Dato : 19-07-02 22:21

Hejsa,

Jeg sidder og leger med noget XHTML1.1 og ville i den forbindelse gerne en
nogle links. Det er så mit ønske at der skal åbnes et nyt browservindue, med
den pågældende side, men det kan man tilsyneladende ikke gøre med TARGET
længere, hvis man ellers ønsker at ens side kan validere. Så mit spørgsmål
er, hvorledes gør man så?

Mvh og på forhånd tak
Casper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-02 22:32

Fri, 19 Jul 2002 23:20:34 +0200, skrev "Casper Thomsen"
<casper@[REMOVETHIS]daimi.au.dk>:

> [...]
>den pågældende side, men det kan man tilsyneladende ikke gøre med TARGET
>længere, hvis man ellers ønsker at ens side kan validere.

Næh, for det er meningen at brugeren selv skal have lov til at
vælge det.

Spørgsmålet var oppe for en uge siden og her blev svaret, at den
bedste løsning er
false;">

Fra : Casper Thomsen

Dato : 19-07-02 23:07

[SNIP]
> Næh, for det er meningen at brugeren selv skal have lov til at
> vælge det.

Helt enig! Men nogle gange kan man have behov for at starte et ekstra
vindue...

> Spørgsmålet var oppe for en uge siden og her blev svaret, at den
> bedste løsning er
> false;">

Mange tak for det super hurtige og eftersøgte svar

Mvh
Casper