Tillykker
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-07-02 21:50

Altså med alle de dejlige mislinger, som har fået nye hjem - ja så skriver
jeg lige denne post (hehe doven er man altså).
Men masser af tillykke til både ejere og slaver
Håber det går godt i de små hjem *S*

Lisbeth håber meget at frk hidsig og de andre falder til ro inden længe.
Krydser en masse herfra *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Anita Christensen

Dato : 19-07-02 22:52

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> Altså med alle de dejlige mislinger, som har fået nye hjem - ja så skriver
> jeg lige denne post (hehe doven er man altså).
> Men masser af tillykke til både ejere og slaver

Go' ide, Joan, med en generel Tillykke-tråd for alle de små misser der gør
deres indtog i ng-skribenternes hjem i denne weekend.

Så der skal også lyde et stort tillykke til såvel 2- som 4-benede herfra og
håber at Agnes og Ada tør begive sig ud i den nye verden inden så længe og
at der bliver lidt ro omkring Basil også!

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der ingen anelse har om at han også skal have en ny
legekammerat snart)

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-07-02 23:29

"Anita Christensen" <baalac@*dontspamme*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at der bliver lidt ro omkring Basil også!
>
> Mange hilsner
> Anita (og Jumpy der ingen anelse har om at han også skal have en ny

Tak tak.

Altså så længe Phumba ikke er i nærheden (synsvidde) af Basil går det
rimeligt. Det ER hende der pisker stemningen op til noget træls.

Jack er meget interesseret i Basil så længe han vender halen til, er det
hovedet så hvæser Jack, men det lyder ikke særligt overbevisende. Det skal
nok snart gå. Han knurrer ikke.

Bøv hvæser, men han hvæser osse stadig af Jack og Phumba så det ta'r jeg mig
ikke rigtigt af *G*

En sjov ting: Basil kan ikke finde ud af at spise af en skål, men da maden
kom på en TALLERKEN var det fint *G* tossede kræ, for han var SULTEN!

Der er faldet en anelse ro på flokken, så længe madame får sin skønhedssøvn.
Gid hun føler sig MEGET grim i nat

Basil har sovet meget af aftenen på mit skød, han er SÅ KÆR!!! Han har også
okkuperet hængekøjen og her sidst lykkedes det ham også at komme NED derfra
selv *L*

så det går da fremad...

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Anita Christensen

Dato : 20-07-02 00:12

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> nok snart gå. Han knurrer ikke.
>
> Bøv hvæser, men han hvæser osse stadig af Jack og Phumba så det ta'r jeg

Well.. det er da altid noget at det ikke er hele flokken der er så
fjendtligt stemt som Phumba, men kan godt se at det selvfølgelig er rigeligt
at hun starter balladen :-/

> Der er faldet en anelse ro på flokken, så længe madame får sin
skønhedssøvn.
> Gid hun føler sig MEGET grim i nat

Masser af krydsede fingre herfra om en rolig nat. Med en ung burmeser i
huset er jeg fuldt ud bekendt med ønsket om en smule ro om natten *G*

> [...]
også
> okkuperet hængekøjen og her sidst lykkedes det ham også at komme NED

Nuuuar .. der er ikke ret meget der kan slå en killing der splatter ud på
skødet af en med det der helt specielle fredfyldte blik i nuttethed

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der læste over skulderen at splattet=nuttet og som nu er
splattet helt ud)