Katteudstilling i Tåstrup
Fra : Lene Vang

Dato : 19-07-02 20:39

Så er det jo snart tid til katteudstilling igen *Suk*

Tid til at fræse rundt, få stress over katte som ikke har lige har tid til
at blive vist frem, lige nu.
Tid til at få et mavesår over alle de dumme spørgsmål, som man for smidt i
hovedet.
Tid til at finde ud af, at det egentligt frimærker, som man interesser sig
for mere.

Kunne det ikke være skønt at få en personlig slave for en hel dag.
og ikke en almindelig slave, næææææææh nej, en slave som forguder katte.

KAN du sige ja til dette, så jeg er måske svaret, på dine kvæler..

Som nogle af jer ved, så har jeg ikke nogle kat/katte endnu, og jeg fik den
geniale ide(hvis jeg selv skal sige det *GG*) at det ville være en god måde
at finde ud hvilken kat/katte som passer mig bedst.

jeg har godt nok nogle favorit racer som jeg gerne vil være ved, men skulle
det ikke være muligt så jeg godt tilfreds med at hjælpe hvor som helst. Hvis
nogen skulle være interesseret.

Racerne er:
#1 Aby
# 2 somali
# Hellig Birma

Med Venlig Hilsen

Lene Vang

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 20:52

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> wrote in

> Så er det jo snart tid til katteudstilling igen *Suk*

Hvornår?
Godt nok har jeg ikke abstinenser, men at se misser og NG'ere ville da
ikke være af vejen, medmindre det foregår mens jeg er i Jylland.

Kate

Fra : Lene Vang

Dato : 19-07-02 20:54

det er den 12/8

Fra : Lene Vang

Dato : 19-07-02 20:56

Nej.. Undskyld det er den 11/8

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-07-02 21:20

Hej Lene

Farligt tilbud... *he he* - men altså, jeg er sådan set ret sikker på, at
jeg ikke lover for meget, hvis jeg siger, at Helle og jeg da gerne vil
"dele" en slave sammen med vores aby'er i Tåstrup - og selvfølgelig også
introducere dig til de andre dejlige katte og mennesker, der er på sådan en
udstilling... Og jeg vil vædde med, at der også er andre, der også gerne vil
"låne" dig til show-and-tell, så du skal nok få dagen til at gå

Mvh. Camilla

Fra : Lene Vang

Dato : 20-07-02 08:35

Jamen så bukker og skraber jeg mange gange og siger ja tak til tilbydet.
uhhhh jeg han næsten ikke vente

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Grit Wessel

Dato : 19-07-02 22:10

> [...]
måde
> at finde ud hvilken kat/katte som passer mig bedst.

Med chance for at være lidt pesimistisk, så synes jeg faktisk ikke, at det
er en genial idé. Jo, altså, det kan sikkert være sjovt, at få lov at være
med en hel dag sammen med en udstiller, men jeg synes ikke, at du kan lære
en race at kende på den måde.
Det er bedre, at tage på besøg hos aby, somali og birmaopdrættere, og opleve
kattene i deres hjem.

MVH Grit

P.S. Men du kan jo sagtens lege slave i Tåstrup alligevel - bare ikke vælge
race ud fra det - efter min mening

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-07-02 22:49

> P.S. Men du kan jo sagtens lege slave i Tåstrup alligevel - bare ikke
vælge
> race ud fra det - efter min mening

Nej, jeg er enig, men det er da helt klart et sted at starte og det ene
udelukker jo ikke det andet. Når katten er på udstilling er det jo en eller
anden form for stress-situation og selvom f.eks. aby'er som regel
tackler det fint, kan jeg da alligevel sagtens mærke en forskel fra, når vi
er derhjemme. Men det siger selvfølgelig også noget om racerne, at
de tackler en udstillingssituation meget forskelligt. Da jeg første gang
faldt for somalier var det faktisk på en udstilling, fordi jeg var
fascineret
af, hvor nonchelant de tog en udstilling.

Men der jo også gode muligheder for at træffe opdrættere, som kan
fortælle en masse om racen på en udstilling, så jeg synes ikke at Lene
er helt gal på den - men selvfølgelig kan det ikke stå alene.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lene Vang

Dato : 20-07-02 08:41

> [...]
> kattene i deres hjem.
>
> MVH Grit
>
> P.S. Men du kan jo sagtens lege slave i Tåstrup alligevel - bare ikke

Hej Grit
jeg er godt klar over at de katte som er på udstilling, ikke op føre sig
"korekt". Men det jeg håber er at få lidt baggunds viden, være sammen med
katte en hel dag, ha det sjovt, måske finde nogle opdrætter som jeg ikke vil
besøge når tid er. Og til sidst men ikke mindst lære hvad det vil sige at
være udstiller. :)

OG det med racerne er bestemt ikke fast lagt, jeg mine tvivl igang imellem,
og bare rolig jeg har bestemt ikke tænkt mig at udelukke andre racer endnu.
:) men aby'erne er jo søøøøøøøøøød

Fra : Pia

Dato : 20-07-02 08:46

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> wrote in message news:Zt8_8.9> OG det med
racerne er bestemt ikke fast lagt, jeg mine tvivl igang imellem,
> og bare rolig jeg har bestemt ikke tænkt mig at udelukke andre racer
endnu.
> :) men aby'erne er jo søøøøøøøøøød

Hvis jeg udelukkende brugte det kriterium var jeg enten fallit eller havde
ingen katte overhovedet - for det er de jo næsten allesammen!

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 20-07-02 10:41

> [...]
> det sjovt, måske finde nogle opdrætter som jeg ikke vil besøge
> når tid er. Og til sidst men ikke mindst lære hvad det vil sige at

Hej Lene

Ovennævnte ting kan du helt sikkert finde på en udstilling

MVH Grit

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-07-02 23:01

> [...]
> og ikke en almindelig slave, næææææææh nej, en slave som forguder katte.
>
> KAN du sige ja til dette, så jeg er måske svaret, på dine kvæler..

Som Camilla allerede har lovet, skal du være velkommen hos os Vi
vil meget gerne tegne og fortælle og forsøge at vejlede dig om, hvilken
race, der vil passe dig bedst også selvom det viser sig ikke lige at
være aby'en.

Hvis er frisk på det og har lyst kan du evt. møde os allerede ved
indtjek, så du får mulighed for at følge det hele - også den del, der
foregår "bag ved kulisserne".

Vi svarer selvfølgelig gerne på alle mulige og umulige spørgsmål, men
når kattene er til bedømmelse, må du vente til bagefter med spørgsmål

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-07-02 23:03

P.S. Du er meget velkomme til at komme og møde banden i deres
hjemlige omgivelser - før og/eller efter udstillingen, så du kan opleve
dem på hjemmebane. Bare send mig en mail eller ring, hvis du har
interesse i det.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-07-02 23:45

Hej Lene

Du er også velkommen til mit bur med en bengal og en somali. Somalien har
nemlig besluttet at hun ikke vil flytte, så hun vil ikke vise sig så meget
derhjemme, men på udstillinger er hun en rigtig kælepotte.

Du er selvfølgelig også velkommen til at se somalien i hjemmemiljø.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia

Dato : 20-07-02 07:33

Og jeg skal flytte dagen efter, så jeg har nok ikke tid - må vente til Sorø
med at opleve en udstilling.

:Pia

Fra : Lene Vang

Dato : 20-07-02 08:46

Hej NIna
Jeg kommer helt sikker forbi dit bur, for nu vil jeg altså se hvad en Bengal
er for en skabning, men alt andet er på til Camilla Scharff og Helle,
hvormange de vil låne mig ud til *GGG*

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-07-02 12:02

> [...]
Bengal
> er for en skabning, men alt andet er på til Camilla Scharff og Helle,

Ork - du skal nok få masser af tid til at se på alle de andre misser og
snakke med udstillerne - tror du ville finde det en anelse kedeligt kun at
futte rundt sammen med Helle og mig *ss*

Mvh. Camilla

Fra : Lene Vang

Dato : 20-07-02 13:27

> [...]
> snakke med udstillerne - tror du ville finde det en anelse kedeligt kun at
> futte rundt sammen med Helle og mig *ss*

Neeeeej det kan jeg næppe tro *SS*

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-07-02 08:48

On Sat, 20 Jul 2002 00:44:47 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

> [...]
>derhjemme, men på udstillinger er hun en rigtig kælepotte.
>
>Du er selvfølgelig også velkommen til at se somalien i hjemmemiljø.

   Er det Djamilla der ikke vil flytte? :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-07-02 16:12

Japp, det er Djamilla, min lille student. Hun kan godt lege og vise sig, når
jeg har gæster, men er det købere, så er hun pist væk - dumme kat

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-07-02 20:15

On Sat, 20 Jul 2002 17:12:29 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Japp, det er Djamilla, min lille student. Hun kan godt lege og vise sig, når
>jeg har gæster, men er det købere, så er hun pist væk - dumme kat

   Åh, jeg synes ellers at hun er bedårende. Vi har jo snakket
lidt om en kat mere, men når jeg fx. fremviser Djamilla blir jeg
spurgt om den kan flyve - siden den har så store ører

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-07-02 21:02

Begynd med at vise et billede af en devon rex killing - de har ører der vil
noget.

Fra : Pia

Dato : 20-07-02 21:06

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Begynd med at vise et billede af en devon rex killing - de har ører der
vil
> noget.

Eller Basil? <fniz>

:Pia (undskyld Basil)

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-07-02 21:30

"Pia" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> vil
>
> Eller Basil? <fniz>
>
> :Pia (undskyld Basil)

He he, jeg sku' lige til selv at skrive det

Men sådan SKAL de små siam/ori jo se ud, se selv Jack da vi lige havde fået
ham: http://medlem.spray.se/cutiecats/scan9.jpg og så ekstrem ser han jo
slet ikke ud mere

Hilsen
Lisbeth
- og Basil, der har okkuperet hængekøjen, Jack der ikke kan forstå hvorfor
den lille ikke vil lege (!) Phumba der stadigvæk er sur og Bøv der er totalt
ligeglad med småkravl så længe de holder sig fra ham.
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Lars Dahl

Dato : 20-07-02 20:32

Hej Nina.

Se det som en kompliment *S*.
"Jeg har det godt her, og kan garanteret ikke få det lige så godt andre
steder!"

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-07-02 21:03

Hej Lars

Jo da vist er det en kompliment, men jeg SKAL altså af med hende.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-07-02 22:00

> Hej Lars
>
> Jo da vist er det en kompliment, men jeg SKAL altså af med hende.

Jeg må vist hellere tjekke telefonregningen for at se, om hende og
Giza har snakket sammen.......

--
Helle
DK Tick-Tag