Nu må jeg vel hellere komme ud af busken
Fra : Kate

Dato : 19-07-02 20:12

Det er jo tidligere kort blevet berørt at jeg har bedt om at overtage
en af værkstedmisserne. Ved godt at vi ikke har talt meget om det her,
men nu må det offentligtgøres
Jeps, jeg har fået lovning på Rolfert og jeg skal over og se ham live i
næste weekend. Uh, hvor jeg glæder mig til både at se ham og få ham
hjem.
Mette har sendt mig nogle billeder af ham og mit hjerte smeltede ved
synes så nu skal jeres også smelte.
Kig på min hjemmside og smelt
http://oliwer.dk
Forresten, hvis i har været inde og se de andre misser, så husk lige at
trykke opdater i jeres browser ellers ser i jo ikke den smukke
missekat.

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-07-02 20:22

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse
> [...]
> Forresten, hvis i har været inde og se de andre misser, så husk lige at
> trykke opdater i jeres browser ellers ser i jo ikke den smukke

Jamen som en af de heldige der har set Rolfe...øh Mowgli live kan jeg kun
sige at han er lisså kær live som på billeder.

Kender du osse en Olfert?

Jeg syn's stadig han mest ligner en Rolf-Olfert *GG* men han skal nok blive
en sød frø. Ja for Mowgli betyder Frø, men det ved du måske?
og han bliver under alle omstændigheder garanteret til en smuk prins når han
bli'r større!

Hilsen
Lisbeth
samt Basil, der ligger på mit skød og sover, Bøv der har gemt sig, Jack der
lige er kommet op til John efter trøst og hystaden Phumba der stadig
knurrer...

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 20:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Ja for Mowgli betyder Frø, men det ved du måske?

Næ, det vidste jeg nu godt nok ikke. Det kom bare dumpende en aften
hvor jeg faktisk tænkte på helt andre ting. Sådan har jeg haft det med
mange af mine dyrs navne og så ved jeg instinktivt at det er rigtigt
for mig.
Men jeg glæææææder mig enormt til at få min lille frø hjem

Kate

Fra : Denise

Dato : 19-07-02 20:23

Ih altså Kate, nu har jeg været misundelig på dig 2 gange indenfor kort tid.
Først Lante og nu Rolfert.
Hvad skal det ikke ende med
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 19-07-02 20:29

Ååååh , hvor er han bedårende.....
Forstår udemærket, at du er solgt.

/ Anya.

Fra : Elwarth

Dato : 19-07-02 20:38

Hej Kate!
Jo, han er godt nok skøn!

MVH Dorthe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-07-02 20:33

Hej Kate

Ja han er ikke blevet mindre skøn siden jeg så ham live - kan altså godt
forstå at du har tabt dit hjerte, til lille Mowgli *S*
Et førtillykke med ham

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Majer

Dato : 19-07-02 21:11

> Jeps, jeg har fået lovning på Rolfert og jeg skal over og se ham live i
> næste weekend. Uh, hvor jeg glæder mig til både at se ham og få ham
> hjem.

Tillykke med ham. Jeg har jo også en lille gråstribet tiger (Peter). Han hed
faktisk Mowgli inden vi fik ham! Men min kæreste er ikke så tosset med
"kattenavne", så "hvorfor kan en kat ikke bare hedder Peter, eller sådan
noget?!?!".... Tjoow... det kan den vel oss?!? Så han hedder altså Peter nu
(Hvad gør man ikke for at få sin lille tigermis?!?!?...*G*)...

Pøj-pøj med ham, når han er klar til at flytte ind!

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Kate

Dato : 20-07-02 09:16

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote in

> Tillykke med ham. Jeg har jo også en lille gråstribet tiger
> (Peter). Han hed faktisk Mowgli inden vi fik ham! Men min
> kæreste er ikke så tosset med

Det synes jeg er ret herligt. Da jeg fik min første kanin sagde jeg
også at dem bestemt ikke skulle hedde et typisk kaninnavn og derfor kom
den til at hedde Sem. Siden har alle mine dyr faktisk haft "rigtige"
navne. F.eks. hed min første kat Freddie, så fik jeg Johan og Sofie,
derefter Ludvig og Oliwer. Så nu er det åbenbart tid til katte-navne.
Jeg har ikke engang skiftet bevidst sådan er det bare blevet.
Men du jan tro jeg glæder mig til at få Mowgli...Lad os nu se om Mowgli
hænger ved når jeg får ham at se, nogle gange kan det da godt ændre et
navn

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-07-02 21:18

Hej Kate
Århh han er nuser, jeg kan godt forstå at han smeltede
dit hjerte, han er en rigtig lille bandit at se på

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-07-02 21:20

Hej Kate

Jamen - må jo indrømme at Rolfert var en af dem der charmerede sig
mest ind på mig da jeg så værkstedsmisserne - ihvertfald af de små.
Han var sådan lidt grim (undskyld Rolfert/Mowgli) men på en rigtig
sød og charmerende måde, og jeg tænkte med det samme at han bliver en

RIGTIG hanmis at se på en gang.

Herligt at se billeder af ham nu - han er bestemt stadig dejlig :0)

Et stort tillykke med ham

Hilsen Trine

Fra : Pia

Dato : 20-07-02 07:27

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message
news:3d387481$0$16786> RIGTIG hanmis at se på en gang.

Jeps, jeg har også været lidt lun på ham! Tillykke!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 20-07-02 09:19

> Han var sådan lidt grim (undskyld Rolfert/Mowgli) men på en rigtig

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, for det var lidt de tanker jeg
havde da jeg i sin tid søgte højt og lavt efter Oliwer. Han _skulle_
bare være en stribet han selvom han måske var lidt grim Dejlig var
han jo og sorgen over hans alt for tidlige død stor.

Ja, det nye billeder af Mowgli viser også sådan en rigtigt bamset lille
fyr. Det bliver svært at vente til han bliver 12 uger d. 15/8 *suk*

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-07-02 21:44

Oj han er jo en "rigtig" mittetat