MS Windows
briani 27239
Remote desktop XP -> Win2000 ?
Fra : BeerHunter

Dato : 19-07-02 19:58

Hejsa

Jeg har en 'server' stående med Win 2000 Pro, kan jeg fjernstyre den med min
almindelige PC med XP via Remote Desktop?

Eller har I andre forslag?

Mvh. BeerHunter

Fra : Snuden

Dato : 19-07-02 21:44

On Fri, 19 Jul 2002 20:57:32 +0200, "BeerHunter"
<BeerHunter@2night.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har en 'server' stående med Win 2000 Pro, kan jeg fjernstyre den med min
>almindelige PC med XP via Remote Desktop?

Svjv kan du kun fjernstyre XP'ere med XP's remote desktop

>Eller har I andre forslag?

NetOP, Proxy, PC Anywhere for at nævne en tre stykker.

mvh
Snuden

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-02 00:05

Det er ikke korrekt. Klienten skal bare installeres.
Se i hjælpen hvordan man gør.

Fra : M.N.

Dato : 20-07-02 07:56

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Svjv kan du kun fjernstyre XP'ere med XP's remote desktop

KLIP

Hvem har bildt dig det ind?

Det virker fint mellem 2000 og XP

Mogens

Fra : Snuden

Dato : 20-07-02 09:59

On Fri, 19 Jul 2002 22:43:34 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Svjv kan du kun fjernstyre XP'ere med XP's remote desktop

bleh.. my mistake, som andre også allerede har pointeret.. det
fungerer fint hvis RD-klienten installeres.. ved ikke liiiige hvad jeg
tænkte på der. Anyway, klienten kan hentes her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/rdclientdl.asp

mvh
Snuden

Fra : BeerHunter

Dato : 21-07-02 20:29

Så har jeg installeret Remote Desktop på min Win 2000, hvordan får jeg den
til at acceptere remote-PC'en?
Det er ligetil i XP men hvor i Win 2000?

BeerHunter

Fra : Ylwen

Dato : 08-10-02 19:35

Er det muligt at kopiere filer fra hosten til klienten?
Jeg har kontakt til vores 2kserver og vil gerne kunne kopiere en fil og
derefter sætte den ind på klient skrivebordet, men hvergang får jeg at
vide at der ikke er kontakt til drevet?

http://www.kandu.dk/