Hjælp til Warcraft 3
Fra : Jan Larsen

Dato : 19-07-02 19:18

Hej.

Jeg er i Chapter two, Digging up the Dead og skal finde en urne, men hvor
finder jeg denne urne.

Venlig Hilsen
Jan Larsen
www.bedst-web.dk

Fra : Erik

Dato : 20-07-02 07:33

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i Chapter two, Digging up the Dead og skal finde en urne, men hvor
> finder jeg denne urne.

Der er 3 paladins du skal dræbe.
Den første er lige nordvest for din camp.
Herefter følger du bare vejen, indtil du kommer til den 3. paladin, som også
har urnen.

--
Erik

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-07-02 09:37

"Erik" <eor@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den første er lige nordvest for din camp.
> Herefter følger du bare vejen, indtil du kommer til den 3. paladin, som

Jeg har slået alle 3 Paladins ihjel, jeg har completet alt undtagen at finde
Urnen.

Jan Larsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-07-02 09:51

> [...]
> hvor

> også
>
> Jeg har slået alle 3 Paladins ihjel, jeg har completet alt undtagen at

Forøvrigt skal man op til den kirkegård som ligger lige nord for lejren,
oppe i højre top af skærmen.

Fra : Erik

Dato : 20-07-02 10:18

> finde Urnen.
> Forøvrigt skal man op til den kirkegård som ligger lige nord for lejren,
> oppe i højre top af skærmen.

Ja efter man har nået kirkegården skal man etablere en base ca midt i
mappen.
Herefter dræbe de 3 paladins.
Den sidste paladin (Uther the Lightbringer) taber urnen,
som man selvfølgelig skal samle op.
Se evt. guiden hos gamefaqs:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/warcraft_iii.txt

--
Erik

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-07-02 13:03

> [...]
> mappen.
> Herefter dræbe de 3 paladins.
> Den sidste paladin (Uther the Lightbringer) taber urnen,

Jeg har fundet urnen, men jeg kan ikke samle den op den siger inventory
full, kan jeg tømme denne og derefter samle urnen op ??.

Fra : Dopedog

Dato : 20-07-02 21:37

Bare brug en af de ting du har i dit inventory og prøv så igen ..

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-07-02 14:27

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
> Bare brug en af de ting du har i dit inventory og prøv så igen ..

Eller drop et item på jorden ved hjælp af klik og træk!

Mvh.:
Peter Jensen