Så er Ada også hjemme!
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 19-07-02 17:39

....en helt igennem u-illusteret historie i flere afsnit.

Jaja, langt om længe er Ada også installeret i sit nye hjem. Det hele
tog lidt længere da Anita og Co. valgte at tage min taske med til
Sjælland, så jeg bl.a. blev smidt af toget pga. manglende billet på vej
hjem! Taaak Anita..... *smil*

Ada sidder lige nu i transportkassen på spisebordet og kigger lidt
skræmt ud på alt det nye. Hun har hilst på Lille-Fie, men var ikke så
begejstret. Faktisk både hvæsede og spruttede hun noget, så jeg valgte
at lade hende sidde lidt inde i kassen og falde ned. Hundene er kommet
indenfor, men som ventet værdiger de ikke hende et blik. Hvad hun til
gengæld synes om dem ved jeg endnu ikke helt, hun synes i hvert fald nok
at de er lovligt store!

Kattebakken har hun også hilst på, med succes. Nu får hun lov at sidde
og følge lidt med i vores gøren og laden, mon så ikke nysgerrigheden
vinder til sidst?

Dorthe ( - og bangebuks-Ada )

P.S. Helt i henholdt til Murphy's lov, er begge vores kameraer i udu, så
billeder får I ikke et eneste af lige nu!

Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 19:24

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev
> [...]
> tog lidt længere da Anita og Co. valgte at tage min taske med til
> Sjælland, så jeg bl.a. blev smidt af toget pga. manglende billet på vej

Host host - jep - ikke det mest geniale træk - må indrømme jeg havde det
temmelig skidt da jeg opdagede hvad der lå i bagagerummet - nu må vi så se
at få den retur den rejselystne rygsæk *smil*

> [...]
> indenfor, men som ventet værdiger de ikke hende et blik. Hvad hun til
> gengæld synes om dem ved jeg endnu ikke helt, hun synes i hvert fald nok

hmmm - tænk kan hun virkelig være stille den lille møver *tihi* - her sidder
Agnes osse stadig og gemmer sig i kassen §

> Kattebakken har hun også hilst på, med succes. Nu får hun lov at sidde
> og følge lidt med i vores gøren og laden, mon så ikke nysgerrigheden
> vinder til sidst?

Så langt er vi ikke nået - jeg har vist hende kassen hvorefter hun lavede
tricket med at kravle tilbage i kassen næsten uden synlige ben - hun er dog
ikke helt ligeglad med hvad vi laver, så jo - jeg satser også på at
nysgerrigheden vinder til sidst.

Mvh

Anita der lige græmmer sig og kravler i det rottehul der blev ledigt i
bebyggelsen i morges og Agnes der synes verden er stoooor og usikker

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-07-02 20:07

Anita skrev
< nu må vi så se at få den retur den rejselystne rygsæk>

he he gad vide hvor rygsækken har fået den "rejselyst"
fra, hva' siger du Dorthe .................

Tænk at jeg skulle hører at de små ungdomsforbrydere
er "forsigtige" *GGG* med mit kendskab til dem, vil
jeg foreslå at I nyder freden så længe den varer.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva

Dato : 19-07-02 18:02

Hej Dorthe
Det har sikkert været en hyggelig hjemtur hva´
Også tillykke til jer med den nye mis.
De skal nok blive gode venner hende og Lille-Fie med tiden mon ikke...
Held og lykke og jeg glæder mig til jeres kameraer virker igen og vi kan få
nogle søde billeder at se.
Hilsen Eva

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D384090.A7C6588E@hotmail.com...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-07-02 21:26

Hej Dorthe

Uha - det har da været en træls tur. Hvordan kom du egenligt hjem
så??

Nå, men hovedsagen er selvfølgelig at I trods alt fandt hjem med
lille Ada. Tillykke med hende :0)

Hilsen Trine & co.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 20-07-02 11:54

Hej Trine
Ja, det var ikke noget fed tur! Jeg blev smidt af toget på et trinbræt
midt ude i skoven, hvor jeg mødte nogle søde mennesker der lånte mig
penge så jeg kunne hoppe på det næste tog en time senere.

Gad vide om de også havde smidt mig af dér midt om natten???!!!

Hilsen Dorthe ( - og Ada, der lige nu smider med høns, altså de
modelhøns jeg har på skrivebordet)

P.S. Jeg har ikke glemt mine siameser-birma-russain
blue-hvad-det-nu-bliver- opdrætter-planer, men med både ny hund og kat i
huset, har min tidsplan nok skubbet sig en del *smil*.

Trine Piltoft skriver:

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 20-07-02 11:50

Her kommer så lidt fortsat om Ada:

Hun er nu ved at vise sit sande væsen! I går aftes fik hun væltet både vand-
og madskål ned over sig selv, og det lykkedes hende endda at hælde vand i
kattebakken, med klumpende grus forstås! Langt om længe faldt hun i søvn ved
siden af min skræm, og jeg bar hende over i kassen på spisebordet igen. Men
det passede ikke damen, der begyndte at pibe og hyle, så vi endte med at
sætte kassen ind på sengebordet hvor hun kunne se og høre os da vi skulle
sove, og hun faldt fint i søvn.

Her til middags er hun på opdagelse i stuen, jager lige nu fluer på
sofaryggen. Hundene er sendt ud i haven lidt, dem synes hun godt nok er lidt
store. Da Nansen og Arthur stak deres store snuder hen til hende, hvæsede
hun promte af dem begge så de trak sig tilbage!

Desværre hvæser hun også heftigt af de andre katte som kommer og kigger på
hende. De nærmer sig ellers alle roligt og nysgerrigt, men primadonnaen
frembringer en dyb guttural brummen, og lader dem vide at de ikke er
velkomne! Forhåbentligt tøer hun op efterhånde, vores to ungkatte er helt
syge for at lege med hende, men hun VIL ikke!

Nå, så har Ada fundet hundekiksene! Hun sidder her på skrivebordet med hele
krydderen nede i en pose med Nansen godbidder der er på størrelse med hendes
egen hovede!

Fortsættelse følger....

Hilsen Dorthe

Dorthe Prip Lahrmann skriver:

Fra : Kate

Dato : 21-07-02 08:59

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Her kommer så lidt fortsat om Ada:
>
> Hun er nu ved at vise sit sande væsen!

Lille Ada skal nok tø op. Killinger plejer jo at være lidt hurtigere
til at omstille sig end voksne katte, ikke. Og at hun vil være ved jer
er jo da godt.
Puha, to store hunde, kan godt forstå at hun er lidt usikker på sådan
nogle kræ, selvom deres mad så udmærket kan spises

Kate