Hvordan aktiveres JavaScripts i IE5.5??
Fra : Peer Møller Hansen

Dato : 08-01-01 21:48

Hvordan aktiveres... (osv)

I IE5.5's menu Funktioner>Internetindstillinger>Avanceret har jeg hakket
fluebenene af i:
- JavaJit-compiler aktiveret
- Java-logføring aktiveret
- Java-skærm aktiveret

Er det ikke nok? Eller skal jeg ændre indstillingerne et andet sted?

Tak for hjælpen.

Peer.

Fra : Henning Fuchs

Dato : 09-01-01 00:38

Hmmmmmmmm.... Du ved godt at det eneste Java og JavaScript har til fælles er
4 bogstaver, ikk?

Du spørger om JavaScript, men henviser selv til Java-instillinger..

/Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-01 01:08

Mon, 8 Jan 2001 21:48:27 +0100, skrev "Peer Møller Hansen"
<pmhansen@get2net.dk>:

> Er det ikke nok? Eller skal jeg ændre indstillingerne et andet sted?

Kig også under funktioner => internetindstillinger => sikkerhed.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : DeltaPower

Dato : 11-01-01 22:43

> [...]
> - Java-logføring aktiveret
> - Java-skærm aktiveret
>
> Er det ikke nok? Eller skal jeg ændre indstillingerne et andet sted?

Det kan godt være at du er nødt til at hente Java Runtime Environment ...
eller JRE om du vil. Det kan findes www.tucows.dk
Kan hjælpe hvis du løber ind i kompatibilitetsproblemer (uha, svært ord).

DP

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-01-01 22:46

DeltaPower wrote:

> Det kan godt være at du er nødt til at hente Java Runtime Environment ...

Da ikke for at aktivere javascript.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : DeltaPower

Dato : 13-01-01 03:26

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message

> Da ikke for at aktivere javascript.

Var det ikke Java der skulle køres?

Javascript og Java er to vidt forskellige ting ... men jeg kan sku' ikke
huske hvad der blev spurgt om ... har ikke de gamle posts længere...

DP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-01 07:38

Sat, 13 Jan 2001 03:25:57 +0100, skrev "DeltaPower"
<deltapower@spamfilter.dk>:

>Javascript og Java er to vidt forskellige ting ... men jeg kan sku' ikke
>huske hvad der blev spurgt om ... har ikke de gamle posts længere...

Man kan f.eks. læse subject.

med venlig hilsen
Knud

Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 12-01-01 08:35

Hej

Jeg løste problemet ved at gøre følgende:

Netbank bruger javaindstillingerne på din computer til at køre programmet
og det virker som om din java er defekt. Du kan prøve at opgradere din
virtuelle maskine (JAVA) på microsofts hjemmeside på
www.microsoft.com/java. Her vælger du "build 3319". Den vil så åbne en ny
side hvor du vælger at download den JAVA der passer til dit styresystem.
Når du så har downloaded og installeret programmet prøver du at logge på
Netbank igen.

Michael