Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Canon digital
Fra : Kim Bernhart

Dato : 19-07-02 16:12

Jeg overvejer at anskaffe mig et digitalkaera og har besluttet mig for
Canon i metalkabinet.
Hvad er den primær, stærke/svage sider på nedestående. Jeg syntes ikke jeg
kan læse mig til det forskellige steder andet en at ixus 330 er det nyeste
og der er ekstra funktioner. Er der også kvalitetsforskel i billederne ?

Canon ixus 330
Canon ixus v2
Canon ixus v
Canon powershot 20 (3,3 pixels)

Ovenstående er modeller som er fundet på www.edbpriser.dk

På Canons hjemmeside kan jeg ikke finde noget på ixus v samt poweshot 20. Er
det gamle modeller ?

Håber på lidt hjælp.

Mvh

Kim

Fra : Orla Fielsø

Dato : 19-07-02 16:43

"Kim Bernhart" <kim_bernhart@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ovenstående er modeller som er fundet på www.edbpriser.dk
>
> På Canons hjemmeside kan jeg ikke finde noget på ixus v samt poweshot 20.

Her er testet af en del, på norsk.

http://www.digit.no/Tester/Kameraer/kamerate.htm

Du kan på følgende side sætte dem op side om side

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

Mvh

Orla Fielsø