Wap med Orange ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-07-02 15:11

Jeg har en Nokia 5210 + et Orange abonnement, og ifølge Orange's
kundeservice, kan jeg på www.orange.dk finde oplysninger om de indstillinger
som jeg skal bruge, på min mobil, for at bruge de forskellige Wap tjenester.

Jeg kan intet finde på Orange's hjemmeside !?

Hvordan hulen får man indstilt sin Nokia 5210 til Wap tjenester !?

Mvh. Thomas

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-07-02 16:30

Jeg har fået det til at virke !

Thomas

Fra : B. Dam

Dato : 23-07-02 00:28

> Jeg har fået det til at virke !

Man kan altid sende en SMS til 888 med teksten :

"WAPGSM"

Selvfølgelig uden anførelsestegn.

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 23-07-02 17:55

> Man kan altid sende en SMS til 888 med teksten :
>
> "WAPGSM"

Dog kun på Ericsson og Nokia - eller det vil sige, du kan sende beskeden fra
alle telefoner, men det er kun N. og E. det virker på

e/gards

Niels

Fra : kristian munk

Dato : 27-07-02 17:38

> [...]