Megamix fra 80´erne (starter "Showtime")
Fra : Familien Rohde

Dato : 19-07-02 15:17

Hej ng,

Jeg havde engang et kassettebånd med et meget meget godt megamix. Det varede
mere end de 2 gange 45 minutter der var på båndet så det er en omfattende
sag vi har fat i. Jeg vil tro det er fra ´85-´87 og det starter med en mand
der siger "showtime, showti-i-i-ime" og følgende kan jeg lige huske:
Alisha - Baby Talk, Madonna - Into The Groove, Michael McDonald - Sweet
Freedom. Og dertil kommer en hulens masse funk/pop fra den periode.

Hvis nogen kan hjælpe mig videre blive jeg meget glad. En ide kunne være
noget Grandmix med Ben Liebrand, men jeg synes at jeg har udtømt
mulighederne og lyttet gennem den jeg har kunnet "finde". Men stilen kunne
godt passe, da der er tale om originale versioner og (vistnok) ingen ekstra
trommer mv.

Hjælp...?

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Lars B.

Dato : 19-07-02 15:38

In article <3d381f9e$0$400$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
fam_rohde@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> godt passe, da der er tale om originale versioner og (vistnok) ingen ekstra

Jeg ved ikke om du har kigget på tracklisten over Liebrand's Grandmix'es

men du finder den her:

http://www.liebrand.com/grandmix/grandmixlists.html

Måske der er noget der.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Familien Rohde

Dato : 19-07-02 16:31

Jo der har jeg været (men tak alligevel). Mikset er så vidt jeg ved delt i
to (der var to sider på båndet, men der kan selvfølgelig blot være "kørt
videre" på side to). Der er IKKE en "Time Warp Complete" i starten, mikset
starter simpelthen med "Showtime..." hvorefter musikken starter.

Mvh. Søren