Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
GODT RÅD / efterlysning
Fra : Jan R

Dato : 19-07-02 14:44

Jeg har liige et godt råd til dig ...

Når du nu skal ned og hente dine billeder og film fra fremkaldelse
så HUSK at tjekke, at de ER dine billeder OG tjek også liiige at
de er dine NEGATIVER ... gerne mens du er i forretningen ...

Jeg har lige fået en film tilbage - med de rigtige billeder, MEN det
var nu ikke mine negativer - numret på filmen svarrede dog til det
på posen og på index-printet ???

Jeg savner nu mine billeder's negativer - ser jeg dem igen ?
og den anden vil sikkert gerne lave kopier af de rigtige ...

så tjek lige at alt er er OK

fortsat god sommer

PS Bruger du Mini-Bingo i Valby ? se vedhæftede filer om dét måske er dine
billeder ...

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-07-02 14:47

"Jan R" <xxJan_Rxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg savner nu mine billeder's negativer - ser jeg dem igen ?
> og den anden vil sikkert gerne lave kopier af de rigtige ...

Det er sku da noget rod. Hvad siger fotoforretningen til det ? Der må da
være en form for dispensation.

Fra : Jan R

Dato : 19-07-02 14:52

de vil da gerne hjælpe - men hvordan finder vi dem - blandt 400.000 andre
fra dén dag ???

hvis der så bare havde været er forkert nummer på de negativer, som
lå i posen ...

Fra : Jan R

Dato : 19-07-02 14:49
Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 19-07-02 23:00

Hej Jan,

Det er en svær situation, for hvis fotohandleren har fået fremkaldt filmene
fremkaldt 'ude af huset', kan dine negativer i princippet være havnet hos en
hvilken som helst af laboratoriets kunder - altså i en hvilken som helst
fotohandler i hele Danmark.

Er billederne imidlertid lavet på forretningens eget minilab, kan du
eventuelt bede dem lave en forstørrelse af et af billederne (gerne et af dem
med personer på) og hænge op i forretningen som en slags "Kender du disse
personer?"...

Alternativt er der vist desværre ikke meget andet at gøre, end håbe at
'modparten' en dag opdager at han/hun også har fået fremmede negativer...

Held og lykke,

Hans Henrik Appel
http://www.fotomagasin.dk